Spotify Premium کار نمی کند؟ تو می توانی آن را انجام دهی

اگر هیچ یک از مراحل بالا به حل یا روشن شدن مشکل کمک نکرد، باید با پشتیبانی سرویس پخش تماس بگیرید. شما می توانید تمام گزینه ها را در اینجا پیدا کنید:

اگر عضویت ممتاز را از طریق دو نفر از اعضای خانواده یا اشتراک خانوادگی دریافت کنید، ممکن است آنها چیزی را تغییر داده باشند.

اگر در Spotify Premium مشترک شده‌اید، اما همچنان به شنیدن تبلیغات ادامه می‌دهید یا ناگهان دوباره تبلیغات می‌شنوید، نمی‌توانید shuffle را خاموش کنید و اجازه دانلود موسیقی را ندارید، مشکلی وجود دارد. در اینجا می توانید دریابید که اگر اشتراک ممتاز سرویس پخش موسیقی کار نمی کند، چه کاری می توانید انجام دهید.

خدمات پخش جریانی در یک نگاه

از سیستم خارج شوید و وارد شوید

اگر فقط می‌گوید «Spotify Free»، دیگر واقعاً دسترسی پرمیوم ندارید. این نیز می تواند دلایل مختلفی داشته باشد:

دوتایی یا عضوی از خانواده؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ورود مجدد نیز وضعیت شما را به روز می کند. شاید این برای دسترسی مجدد به ویژگی های برتر کافی باشد.

از گوشی هوشمند خارج شوید

  1. را باز می کند برنامه Spotify در دستگاه تلفن همراه شما
  2. بر روی آن بزنید نماد چرخ دنده بالا سمت راست.
  3. انگشت خود را تا انتها به پایین بکشید و آخرین آیتم منو را فشار می دهد “لغو ثبت نام”.
  4. اکنون می توانید دوباره مستقیماً با داده های حساب خود وارد شوید.

از برنامه رایانه شخصی خارج شوید

  1. شروع می کند برنامه Spotify روی کامپیوتر
  2. روی بالا سمت چپ کلیک کنید سه امتیاز (…).
  3. نشانگر ماوس را به سمت بالا حرکت دهید “فایل” و سپس کلیک کنید “لغو ثبت نام” در

بررسی می کند که آیا جزئیات پرداخت همه صحیح است و آیا چیزی با ارائه دهنده خدمات تغییر کرده است یا مشکلی ایجاد شده است.

با پشتیبانی Spotify تماس بگیرید

از طرف دیگر، شما همیشه می توانید میانبر صفحه کلید ctrl + قدیمی + دبلیو در برنامه رایانه شخصی برای خروج مستقیم.

وضعیت اشتراک را بررسی کنید

اگر پس از ورود مجدد، همچنان عملکردهای پرمیوم را از دست می دهید، باید وضعیت اشتراک خود را بررسی کنید. برای انجام این کار، نمای کلی حساب Spotify را در یک تب جدید باز کنید و ببینید سرویس تحت چه کاری انجام می دهد “اشتراک شما” نشان می دهد.

مدیر اشتراک، خود اشتراک پریمیوم را پایان داده است، یا با ارائه‌دهنده خدمات پرداخت مشکل دارد یا شما را فعالانه از گروه حذف کرده است. در این صورت، باید با مالک اصلی حساب صحبت کنید تا متوجه شوید مشکل چیست و درخواست دعوت مجدد کنید.

پرداخت را تایید کنید

اگر خودتان اشتراک را دریافت کرده اید، باید بررسی کنید که آیا مشکلی با ارائه دهنده خدمات پرداخت شما وجود دارد یا خیر. در نمای کلی حساب نیز می توانید مستقیماً ببینید که از کدام روش پرداخت استفاده می کنید.