PS5 و Xbox Series X با تشک Geralt مشکل دارند

از قضا، خود ویچر مشکلاتی ایجاد می کند. به طور دقیق تر، موهای سفید معروف او. حتی در رایانه شخصی، طرفداران متوجه شدند که کیفیت انیمیشن هر چه نرخ فریم بازی بالاتر می رفت بدتر و بدتر می شد. اکنون که کنسول‌ها می‌توانند بازی نقش‌آفرینی را با سرعت 60 فریم در ثانیه نمایش دهند، احتمالاً همین نقص در به‌روزرسانی نسل بعدی پلی‌استیشن 5، ایکس‌باکس سری X|S رخ داده است.

زبان ها:انگلیسی آلمانی

نسخه:1.21

آپدیت نسل بعدی The Witcher 3: Wild Hunt نوید برخی بهبودهای گرافیکی را برای این بازی محبوب نقش آفرینی می دهد. با این حال، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس احتمالاً غرق در موهای سفید Geralt هستند.

The Witcher 3: Wild Hunt

The Witcher 3: موهای گرالت مشکلاتی را ایجاد می کند

رهایی:1394/05/19

یوتیوبر دراویچ می گوید که قبلاً این مشکل را به CD Projekt Red گزارش کرده است. ممکن است با انتشار به‌روزرسانی نسل بعدی تغییر کند 14 دسامبر پس چیز دیگری



منبع دلیل سفت شدن موها همبستگی بین نرخ فریم و اجسام آویزان است. CD Projekt Red احتمالاً در آن زمان این کار را کرده است 30 فریم در ثانیه به عنوان پیش فرض انتخاب شده است، زیرا اکثر گیمرهای کنسول ها و رایانه های شخصی احتمالاً با این نرخ فریم بازی می کنند. با این حال، اکنون 60 فریم در ثانیه نیز به طور قابل توجهی رایج تر است و باعث می شود مو، زنجیر و سایر اشیاء بیش از حد پایین کشیده شوند.

در حالی که این یک مشکل جزئی در The Witcher 3 است، CD Projekt Red فرصتی برای رفع آن در حال حاضر دارد. یوتیوبر دراویچ نیز در ویدیوی خود نشان می دهد که نه تنها موهای گرالت تحت تاثیر قرار گرفته است. همچنین موهای سایر NPCها و طلسم گرگ جادوگر به خوبی با سرعت 60 فریم در ثانیه متحرک نمی شوند.

در دقیقه 1:22 می توانید ببینید که چگونه موهای گرالت متفاوت رفتار می کند:

PS5 و Xbox Series X: فریم های بیشتر به معنای موهای سفت است