قلعه زیر آب اولین غاری است که موانع واقعی را در اختیار شما قرار می دهد. اولین مشکل این است که شما فقط می توانید Pikmin آبی را به قلعه زیر آب ببرید. اما در غار، دشمنان آتش و تله های سم در انتظار شما هستند، از جمله مواردی که پیکمین آبی شما شانسی برای مقابله با آنها ندارند. بنابراین احتمالاً از خود می پرسید که چگونه با موفقیت از غار عبور کنید.
در سطح پنجم و آخر، یک رویارویی مستقیم با روح آب در انتظار است. خوشبختانه، شما همچنین می توانید گل های ملکه بنفش را در اینجا بیابید که پیکمین بنفش را بیرون می اندازند. پیکمین بنفش به اندازه 10 پیکمین معمولی قدرتمند است و با برخورد خود امواج گرانشی را تحریک می کند. اگر پیکمین بنفش را به سمت روح آب پرتاب کنید، در نهایت می توانید آسیب وارد کنید. به لطف کمک های جدید شما، رئیس دیگر چالشی نیست.
اما پیکمین های سبک در برابر حریف، یعنی در برابر روح آب نیز ناتوان هستند. اگر زمان زیادی را در یک سطح بگذرانید، آب اسپرایت ظاهر می شود و سعی می کند روی شما بغلتد. در ابتدا نمی توانید به روح آب آسیب بزنید و باید فرار کنید. بهتر است تمام وظایف را قبل از ظاهر شدن شبح کامل کنید. در ویدیوهای زیر راه حل هایی را برای تمام سطوح قلعه زیر آب به شما نشان می دهیم.
قلعه زیر آب: سطح 1
قلعه زیر آب: سطح 2
اگر 100% سطوح قلعه زیر آب را کامل نکرده اید، می توانید دوباره وارد غار شوید و همه این کارها را انجام دهید. جمع آوری تمام گنج ها در مرحله دوم قطعا آسان تر است.