کسب و کار برای MediaMarkt و Saturn بسیار بهتر پیش می رود، اما اکنون حتی در مورد “بقای برهنه” است. حداقل این چیزی است که یک اقتصاددان ادعا می کند که خواهان بازنگری در زنجیره های الکترونیک است.
![بازار رسانه ای](https://static.giga.de/wp-content/uploads/2012/01/mediamarkt-logo3-rcm300x0.jpg)
کارشناس: MediaMarkt و Saturn نزدیک به پایان
به گفته هاینمن، MediaMarkt و Saturn نمی توانند با آمازون همگام شوند. زودتر با هم آشنا شدی رفتار “متکبرانه” به عنوان رهبر بازار و کسب و کار آنلاین را برای مدت طولانی بی خواب کرده است. حتی امروز هم یک نفر عقب می ماند و اجازه می داد فاصله نسبت به رقابت بیشتر شود.
به گفته هاینمن، امروزه MediaMarkt و Saturn نه تنها با یکدیگر «قابل تعویض» هستند. ساده خواهد بود یک محدوده منحصر به فرد نیست دادن. یا به عبارت دیگر: اساساً همه محصولات را می توان از جای دیگری نیز خریداری کرد. این زنجیرهها فقط توانستند برندهای خود را در بخش لوازم جانبی ایجاد کنند.
این اقتصاددان همچنین پتانسیل بهبود را در آن می بیند بازار یابی. آنها قطعاً در اینجا حضور دارند و ایده های غیرمعمول و نوآورانه ای دارند، اما او به سختی می تواند اجرای ثابتی را ببیند. برای درک بهتر چرایی خرید مشتریان در آینده، داده های بیشتری باید جمع آوری شود. به این ترتیب، شاخه های بیش از حد بزرگ نیز می توانند کارآمدتر طراحی شوند.