هاینمن همچنین ساختار سهامداران موجود را مشکل ساز می داند. روزه اجرای تغییرات اگر بتوان تصمیمات را در محل مسدود کرد، به سختی امکان پذیر است. یک رویکرد متمرکز تر مفید خواهد بود.
علاوه بر این، هاینمن به انتقاد از صلاحیت مشاوره کارمندان (منبع: Business Insider). این دقیقاً جایی است که فروشگاه های تخصصی واقعاً باید امتیاز بگیرند. با رقابت Expert و Electronic Partner، دامنه خدمات به طور قابل توجهی بهتر است.
به گفته هاینمن، امروزه MediaMarkt و Saturn نه تنها با یکدیگر «قابل تعویض» هستند. ساده خواهد بود یک محدوده منحصر به فرد نیست دادن. یا به عبارت دیگر: اساساً همه محصولات را می توان از جای دیگری نیز خریداری کرد. این زنجیرهها فقط توانستند برندهای خود را در بخش لوازم جانبی ایجاد کنند.
در حال حاضر باید در مورد “بقای برهنه” زنجیره های الکترونیک باشد: تجارت برای MediaMarkt و Saturn بسیار بهتر پیش می رود، اما همانطور که یک اقتصاددان فوری هشدار می دهد ممکن است بدتر شود.
![بازار رسانه ای](https://static.giga.de/wp-content/uploads/2012/01/mediamarkt-logo3-rcm300x0.jpg)
کارشناس: MediaMarkt و Saturn نزدیک به پایان
این اقتصاددان همچنین پتانسیل بهبود را در آن می بیند بازار یابی. آنها قطعاً در اینجا حضور دارند و ایده های غیرمعمول و نوآورانه ای دارند، اما او به سختی می تواند اجرای ثابتی را ببیند. برای درک بهتر چرایی خرید مشتریان در آینده، داده های بیشتری باید جمع آوری شود. به این ترتیب، شاخه های بیش از حد بزرگ نیز می توانند کارآمدتر طراحی شوند.