و مدیر عامل ویلدبرگر نیز می خواهد در خدمات رشد کند. این طوری باید باشد تعمیرات حتی به عنوان اشتراک در آینده در دسترس خواهد بود دادن. تنوع بیشتری از محصولات نیز در نظر گرفته شده است. فرد می خواهد فراتر از گروه هدف کلاسیک با نقاط کانونی جدید در تحرک، تناسب اندام و سلامت رشد کند.
ضرب المثلی در بین هواداران فوتبال وجود دارد: “رنگ های متفاوت، در جوهر متحد.” رابطه بین MediaMarkt و Saturn را می توان به روشی مشابه خلاصه کرد. زیرا پشت دو زنجیر الکترونیکی قرمز (MediaMarkt) و آبی (زحل) یک شرکت مادر مشترک قرار دارد: Ceconomy. برای مدیر عامل کارستن وایلدبرگر، زمان آشکار است اما جدایی یادگار گذشته است.
MediaMarkt و Saturn با هم به رشد خود ادامه می دهند
در حالی که شعارهای تبلیغاتی ممکن است برای مشتریان اهمیتی نداشته باشند، به این موضوع نگاه می کنند دامنه ناهمسان. باید اینطور باشد یکپارچه، بلکه کاهش یافته است اراده. اما شما می خواهید محصولات باقی مانده را بهتر در کانون توجه قرار دهید. مزیت از دیدگاه گروهی: به لطف طیف یکنواخت تر محصولات، MediaMarkt و Saturn می توانند با هم خرید کنند و از انبارهای مرکزی جدید عرضه شوند.
در MediaMarkt و زحل کمتر از یک نقطه عطف وجود ندارد. مدیرعامل Wildberger اکنون برنامههایی را برای تبدیل این دو زنجیره الکترونیکی فاش کرده است. برای مشتریان، از جمله موارد دیگر، این به معنای خدمات بیشتر – اما همچنین محدوده کوچکتر است.
از نظر خارجی، هر دو زنجیره الکترونیک در شاخه ها، حداقل برای کوتاه مدت، راه خود را ادامه خواهند داد. گفتن: MediaMarkt می ماند MediaMarkt، زحل می ماند زحل. در هر صورت، نام تجاری Saturn فقط در آلمان و لوکزامبورگ مرتبط است، در هر جای دیگری در اروپا، Ceconomy به MediaMarkt متکی است.
چه در MediaMarkt و چه در جاهای دیگر – این روشی است که هنگام خرید آنلاین صرفه جویی می کنید:
از نظر خارجی، MediaMarkt و Saturn به راه های جداگانه خود ادامه می دهند
رئیس Ceconomy اخیراً هنگام اعلام ارقام تجاری این موضوع را به وضوح بیان کرد. در آینده باید در MediaMarkt و Saturn باشد قیمت های برابر و حتی کمپین های تبلیغاتی برابر دادن. زمان هایی که MediaMarkt (“بالاخره من احمق نیستم”) و زحل (“Geiz ist geil”) با یک گروه هدف متفاوت با ظاهری کاملاً متفاوت خطاب می کردند به پایان رسیده است (منبع: ولت).