تایکان یک موفقیت واقعی برای پورشه بوده و هست و همین امر باعث میشود که این خودروساز اسپورت برای مدلهای دیگر به خودروهای الکتریکی روی بیاورد. با E-Macan، خودروی الکتریکی کامل بعدی معرفی شد – و قرار است از اولین پورشه برقی پیشی بگیرد.
ماکان الکتریکی: پورشه می خواهد موفقیت تایکان را شکست دهد
علاوه بر این، سیستم های شارژ ضعیف تر با ولتاژ 400 ولت، مانند برخی از جعبه های دیواری، باید بتوانند برق E-Macan را با سرعت بیشتری تامین کنند. پورشه قصد دارد از سیستم باتری 800 ولتی استفاده کند دو سیستم 400 ولت تا بتوانیم به اشتراک بگذاریم جزئیات مشخص نیست.
اما تا آن زمان کمی طول می کشد: شروع واقعی برنامه ریزی شده برای سال آینده اعلام شده است به سال 2024 موکول شد. ارتقای تایکان برای سال 2023 برنامه ریزی شده است. مدل 2023 به لطف بهره وری بهبود یافته باید تا 5 درصد برد بیشتری داشته باشد. این از طریق یک تنظیم نرم افزاری به دست می آید که نه تنها در خودروهای جدید تازه در دسترس خواهد بود.
یکی در E-Macan بارگذاری شده است باتری 100 کیلو وات. پورشه هنوز فاش نکرده است که e-SUV تا کجا باید با آن پیش برود. فقط هدف واضح است: با وجود مقاومت طبیعی بدنه SUV در هوا، در محدوده 468 کیلومتری WLTP تایکان باید بیشتر باشد. در عین حال، پورشه می خواهد درایو قدرتمندتری نصب کند. گفته می شود که دو موتور الکتریکی با تحریک دائمی دارای خروجی 450 کیلو وات هستند. تایکان در گران ترین پیکربندی فقط اندکی قوی تر است.
تریلر پورشه تایکان اسپورت توریسمو