Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
Disney + سورپرایز با شروع زودهنگام: فیلم موفق سینما قبلاً در دسترس است - مجله تکنولوژی فودزیلا

Disney + سورپرایز با شروع زودهنگام: فیلم موفق سینما قبلاً در دسترس است

طرفداران مارول در میان کاربران دیزنی پلاس باید تا اول فوریه برای Black Panther: Wakanda Forever صبر کنند. از سوی دیگر، خیلی زودتر شروع می شود طنز سیاه طنز ترسناک “منو”. اگرچه این فیلم از 17 نوامبر در سینماهای آلمان اکران شده است، اما فیلم از هم اکنون آغاز خواهد شد 18 ژانویه 2023 در دیزنی +. یک جهش واقعی ایمان، زیرا فیلم مارول که به آن اشاره شد قبلاً در سینماها بود، اما خیلی دیرتر به دیزنی+ خواهد آمد. “منو” برای این کار فقط به 62 روز زمان نیاز دارد (در دیزنی + تماشا کنید).

+Disney The Menu را زودتر از حد انتظار نشان می دهد

سرگرمی عالی حرفه ای ها در Rotten Tomatoes در حال ظهور هستند 89 درصد نظرات مثبت. بنابراین، این نظر را می‌توان این‌طور خلاصه کرد: «در حالی که نگاه اجتماعی بر مواد ساده تکیه می‌کند، «منو» یک کمدی سیاه را با ادویه‌های فراوان ارائه می‌کند.» و بینندگان؟ آنها همچنین فیلم را با 76 درصد بسیار خوب یافتند و آن را خلاصه کردند: “منو بازیگران عالی و لحظات خنده‌داری زیادی دارد، حتی اگر ممکن است پایان برای برخی سخت باشد.”

در IMDB همچنین برای رتبه بندی کافی است 7.3 از 10 حداکثر امتیاز. معنی: یک فیلم خوب که ارزش دیدن را دارد و بنابراین هر چیزی جز شکستی است که دیزنی باید در پیشنهاد استریم آن را “بفروشد”. ما از دیدن منو خیلی زود در دیزنی + هیجان زده هستیم.



منبع

و فیلم درباره چیست؟ ما نمی خواهیم خیلی چیزها را فاش کنیم. مقدمه ای کوتاه بر داستان: زوجی با بازی آنیا تیلور جوی («بازی ملکه») و نیکلاس هولت (هنک مک کوی با نام مستعار از «مردان ایکس: کلاس اول»)، در جستجوی لذت های آشپزی به سراسر جهان سفر می کنند. . یکی از منحصر به فرد ترین رستوران های جهان را می توان در جزیره ای بدنام پیدا کرد. تمرکز روی سرآشپز اسلوویک (رالف فاینس) است. را منو همه چیز را دارد و در پایان یک سورپرایز بسیار ویژه برای این دو خوش طعم است.

منتقدان و بینندگان تحت تاثیر قرار می گیرند

منو – تریلر آلمانی

آیا دیزنی دوست دارد مانند آنچه اخیراً با «دنیای عجیب» اتفاق افتاد، یک شکست سینمایی را به نحوی سودآور در استریم به بازار عرضه کند؟ اینطور نیست. “منو” نه تنها الهام بخش منتقدان بود، بلکه ژانر فیلم نیز در باکس آفیس بود با موفقیت. این فیلم با هزینه تولید حدود 30 میلیون دلار آمریکا تاکنون بیش از 76 میلیون درآمد در سینماها داشته است. نه یک بلاک باستر معمولی، اما نه یک شکست.

اخیراً، دیزنی + مدتی طول کشیده تا یک موفقیت سینمایی را در برنامه استریم قرار دهد. با این حال، اکنون، غول سرگرمی تقریباً در حال شروع پرش است و با «منو» که برخی از آنها هنوز در حال اجرا هستند، در سینما موفق شده است.

تریلر “منو” اولین برداشت از منوی جشن را به نمایش می گذارد: