به گفته CarBuzz، نباید آنقدر کوچک باشد. بنابراین، انتظار می رود که ابتدا فناوری جدید در مدل های گران قیمت استفاده خواهد شد و احتمالاً می تواند با هزینه اضافی در آنجا ارائه شود. برای استرومر ارزانتر، که به گفته رئیس BMW، اولیور زیپس باید در آینده ساخته شود، احتمالاً در نظر گرفته نشده است.
شارژ کردن باتری نه تنها در زمان توقف شارژ، بلکه در حین رانندگی نیز برای بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای برقی یک نظم عالی است. دقیقاً در این BMW می تواند با یک پتنت جدید پاک شود. پخش کننده های باواریا باید این کار را انجام دهند از جاده های ناهموار و چاله ها انرژی بگیرید، که با آن می توان برد را افزایش داد.
پورتال آنلاین CarBuzz فناوری مربوطه را در دفتر ثبت اختراع آلمان کشف کرد. سیستم تعلیق چرخ ها به یک ژنراتور متصل است. ژنراتور به جای هدر دادن انرژی که از حرکت عمودی چرخ ها در زمین ناهموار به فنرها وارد می شود، آن را به برق تبدیل می کند. سپس او می تواند ذخیره شده و در باتری استفاده می شود اراده.
تقریبا هیچ چیز برای خودروهای الکتریکی به اندازه برد مهم نیست. باتری های بزرگ و شبکه متراکم ایستگاه های شارژ باید کمک کنند. اما سازندگان در حال کار بر روی گزینه های جایگزین هستند تا چند کیلومتر آخر را از آن خارج کنند. ب ام و اکنون پتنت هیجان انگیزی را آماده کرده است که قرار است در حین رانندگی برق تازه ای را تامین کند.

پتنت BMW: شارژ خودروی الکترونیکی با چاله ها
این اولین بار نیست که BMW از فناوری غیرعادی برای خودروهای الکتریکی خود استفاده می کند.