BMW می خواهد برق خودروهای برقی را از چاله ها تامین کند

به گفته CarBuzz، نباید آنقدر کوچک باشد. بنابراین، انتظار می رود که ابتدا فناوری جدید در مدل های گران قیمت استفاده خواهد شد و احتمالاً می تواند با هزینه اضافی در آنجا ارائه شود. برای استرومر ارزان‌تر، که به گفته رئیس BMW، اولیور زیپس باید در آینده ساخته شود، احتمالاً در نظر گرفته نشده است.

شارژ کردن باتری نه تنها در زمان توقف شارژ، بلکه در حین رانندگی نیز برای بسیاری از تولیدکنندگان خودروهای برقی یک نظم عالی است. دقیقاً در این BMW می تواند با یک پتنت جدید پاک شود. پخش کننده های باواریا باید این کار را انجام دهند از جاده های ناهموار و چاله ها انرژی بگیرید، که با آن می توان برد را افزایش داد.

پورتال آنلاین CarBuzz فناوری مربوطه را در دفتر ثبت اختراع آلمان کشف کرد. سیستم تعلیق چرخ ها به یک ژنراتور متصل است. ژنراتور به جای هدر دادن انرژی که از حرکت عمودی چرخ ها در زمین ناهموار به فنرها وارد می شود، آن را به برق تبدیل می کند. سپس او می تواند ذخیره شده و در باتری استفاده می شود اراده.

یک خودرو الکترونیکی اجاره کنید و حق بیمه زیست محیطی بگیرید

تقریبا هیچ چیز برای خودروهای الکتریکی به اندازه برد مهم نیست. باتری های بزرگ و شبکه متراکم ایستگاه های شارژ باید کمک کنند. اما سازندگان در حال کار بر روی گزینه های جایگزین هستند تا چند کیلومتر آخر را از آن خارج کنند. ب ام و اکنون پتنت هیجان انگیزی را آماده کرده است که قرار است در حین رانندگی برق تازه ای را تامین کند.

بی ام و

پتنت BMW: شارژ خودروی الکترونیکی با چاله ها

این اولین بار نیست که BMW از فناوری غیرعادی برای خودروهای الکتریکی خود استفاده می کند.

از آنجایی که تاکنون فقط یک حق ثبت اختراع است، نمی توان با قطعیت گفت که آیا این فناوری حتی برای تولید سری آماده خواهد بود یا خیر. اگر چنین است، احتمالاً مدتی طول می کشد تا مدل های برتر BMW چنین افزایش بردی داشته باشند.



منبع

فن آوری وجود دارد لزوما محدود به خودروهای الکتریکی نیست. انرژی به دست آمده از طریق دمپرها همچنین می تواند به عنوان پشتیبان برای شارژ باتری کلاسیک 12 ولت در موتور احتراقی استفاده شود. این حق اختراع نشان می دهد که سیستم چقدر کارآمد عمل می کند و چقدر برق می تواند در حین رانندگی تولید شود. اما باید امتیاز خوبی را ارائه دهد، در غیر این صورت بایرن احتمالا از تلاش برای توسعه چشم پوشی می کند.

BMW تغییر رنگ را در iX Flow نشان می دهد

برد اضافی فقط برای خودروهای برقی گران قیمت؟