ADAC پاشنه آشیل استرومر را نشان می دهد

همانطور که مقایسه نشان می دهد، خودروهای الکترونیکی به ازای هر 1000 خرابی در سال 2020 بسیار بهتر عمل می کنند. 0.2 خرابی در هر 1000 وسیله نقلیه الکتریکی در رده “موتور، مدیریت موتور، سیستم فشار قوی” در مقایسه با 1.3 خرابی در خودروهای دارای موتور احتراقی. دلیل این امر طراحی ساده تر موتورهای الکتریکی است.

خودروهای الکترونیکی دیگر منظره نادری در جاده های آلمان نیستند. از آنجایی که عملیات خرابی در ADAC بیشتر است. چهار مدل با باتری های قابل شارژ وارد ارزیابی رسمی شدند. مقایسه با موتورهای احتراقی نشان می دهد که رانندگان خودروهای الکترونیکی به چه چیزی وارد می شوند.

خرابی در خودروهای الکترونیکی: این قطعه بیشترین دردسر را ایجاد می کند

جدای از آن، ADAC تفاوت قابل توجهی بین انواع درایوها وجود ندارد ایجاد. بنابراین، رانندگان خودروهای الکترونیکی دیگر نیازی به نگرانی در مورد خرابی وسایل نقلیه خود ندارند، بلکه کمتر از هر کسی که موتور احتراقی را رانندگی می کند، نیست. در سال گذشته، ADAC مشکلات بیشتری را در مورد ترمز خودروهای الکترونیکی پیدا کرد.

برای اولین بار، ADAC از چهار خودروی الکتریکی استفاده کرد که برای اولین بار در سال 2020 ثبت نام کرده بودند. مدل 3 از تسلا، BMW i2، VW ID.3 و Zoe از رنو حداقل 7000 بار برای دو سال متوالی تایید شده است. بنابراین مبنای داده برای ADAC کافی است.

باتری 12 ولتی با 43.3 درصد بیشترین سهم را از تعداد کل خرابی ها به خود اختصاص داده است. پس از همه، 17.4 درصد از خرابی ها تحت تاثیر قرار دسته موتور – اینجا ADAC یکی دارد مزیت خودروهای برقی ایجاد:

مقایسه مستقیم موتورهای احتراقی و خودروهای الکترونیکی نشان می دهد که تفاوت ها اغلب زیاد نیستند. (منبع تصویر: ADAC)

در هنگام خرید باید به این تفاوت ها توجه کنید:

تسلا، بی ام و، رنو و فولکس واگن: ADAC این خودروهای الکتریکی را با هم مقایسه می کند

وقتی نوبت به ارزیابی چرخه عمر می‌رسد، خودروهای الکترونیکی دارای برتری هستند – حداقل بعد از مدتی. با این حال، نگاهی به آمار خرابی ADAC برای سال 2022 نشان می دهد که موتورهای احتراقی و خودروهای الکتریکی هنگام خراب شدن چیز زیادی از یکدیگر نمی گیرند. در هر دو نوع درایو کمک های خرابی آمد بیشتر به دلیل مشکلات باتری استارت است بیرون از.

به گفته ADAC به طور کلی، موتورهای احتراقی در هنگام سوراخ شدن عملکرد بدتری دارند. کارشناسان این را به مسافت پیموده شده بیشتر نسبت می دهند. به دلیل گشتاور بالاتر در موتورهای الکتریکی، تایرهای خودروهای الکترونیکی می توانند در واقع در معرض بارهای بیشتری قرار بگیرند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

علاوه بر پیشروی در خرابی موتور، خودروهای الکترونیکی مثبت هستند تماس‌های خرابی کمتر در دسته «کلید خودرو». بر. به گفته ADAC، دلیل آن می تواند این باشد که سیستم های به اصطلاح بدون کلید در حال حاضر در خودروهای الکتریکی رایج تر از موتورهای احتراقی هستند. اگر خودرو بدون کلید باز شود، دستیاران کنار جاده نیز به دلیل فراموشی یا گم شدن کلیدها مجبورند برای باز کردن خودروها کمتر بیرون بروند.