ADAC برندگان را در مقایسه هزینه کل نشان می دهد

در نهایت، قبل از خرید، باید تمام تلاش خود را انجام دهید خودتان یک محاسبه TCO تهیه کنید یا برای مدل های مورد علاقه خود یکی را جستجو کنید. اغلب بستگی به مورد فردی دارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ADAC آن را خلاصه می کند: “وسایل نقلیه الکتریکی در کلاس خودروهای کوچک و کوچک هستند همیشه از نظر هزینه رقابتی نیست، با این حال، در کلاس‌های دیگر، یک وسیله نقلیه الکتریکی گاهی اوقات می‌تواند خودروهای احتراقی را بسیار ضعیف کند. 15 درصد کمتر استرومر کوچک در بازار در دسترس از ده سال پیش – بسیار قبل از رونق خودروهای الکترونیکی.

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

در طبقه متوسط از سوی دیگر کارشناسان خودرو نیز این موضوع را تایید می کنند خودروهای الکترونیکی متوسط ​​نسبت به موتورهای احتراقی مزیت هزینه ای دارند. حتی با قیمت های شدید برق تا 80 سنت در هر کیلووات ساعت، وسایل نقلیه الکتریکی مانند مدل 3 تسلا از نظر هزینه کل نسبت به موتورهای احتراقی قابل مقایسه هستند.

به گفته ADAC، مشتریان باید از نزدیک در کلاس جمع و جور نگاه کنید. برای مثال، هنگام انتخاب بین VW Golf و ID.3، این بستگی به نسخه‌های مختلف دارد که در نهایت کدام خودرو ارزان‌تر است.

نتایج ADAC مختلط است. به طور کلی موارد زیر صدق می‌کند: هرچه خرید یک خودرو ارزان‌تر باشد، احتمال اینکه خودروهای برقی برنده هزینه باشند کمتر است. یا به عبارت دیگر: خرید خودروهای الکترونیکی بسیار گران است.

همانطور که در بالا مشاهده می شود، قیمت خرید بالاتر خودروهای الکترونیکی کوچک دیگر قابل جبران نیست. بسیاری از مدل‌های مبتدی محبوب مانند VW Up، Fiat 500 یا Opel Corsa مطابق با ADAC هستند. با درایو الکتریکی تقریبا دو برابر گران تر است مثل یک مشعل کلاسیک

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

در مقایسه ای مشابه، ADAC قبلاً به جزئیات بیشتری در مورد انواع مختلف خودرو پرداخته است:

مزایای هزینه های بیمه، پاداش های زیست محیطی، هزینه های سرسام آور سوخت – همه اینها می توانند اتفاق بیفتند مزیت موتور احتراقی هنگام خرید جبران نکن وضعیت در کلاس های خودروهای گران تر متفاوت است.

در طبقه متوسط ​​رو به بالا، دوباره همه چیز به جزئیات مربوط می شود. به عنوان مثال مرسدس EQE و مدل S از تسلا در خانه هستند بنزین (1.50 یورو در هر لیتر) جلوتراگر قیمت برق از 70 سنت در کیلووات ساعت بالاتر برود. در غیر این صورت استرومر در مقایسه هزینه برنده می شود. از سوی دیگر، خودروهای الکترونیکی در طبقه متوسط ​​رو به بالا شانسی در برابر خودروهای دیزلی ندارند (منبع: ADAC).

به سوال درایو ارزان تر هنوز نمی توان به طور واضح پاسخ داد:

خودروهای الکترونیکی فقط برنده طبقه متوسط ​​هستند

هر کسی که علاقه مند به خودروهای الکترونیکی است، ناگزیر با این سوال روبرو می شود: آیا می توانم هزینه اضافی برای یک درایو الکتریکی را بپردازم؟ زیرا این واقعیت که خرید خودروهای الکتریکی گرانتر از موتورهای احتراقی است – حتی با بودجه – قابل بحث نیست. با این حال، ADAC اکنون مجموع هزینه‌های خودروهای الکترونیکی و موتورهای احتراقی را مقایسه کرده است – و به یک نتیجه آموزنده رسیده است.

تحرک

خودروهای الکترونیکی یا موتورهای احتراقی، کدام نوع درایو برای رانندگان ارزان تر است؟ به طور کلی نمی توان به سوال پاسخ داد. اما آنچه مشخص است این است که یک مقایسه ساده قیمت خرید برای یک خودرو کافی نیست. در عوض، ADAC در مقایسه هزینه فعلی خود استفاده می کند کل هزینه مالکیت (TCO) رویکرد. این شامل تمام هزینه های انجام شده از خرید در کل دوره مالکیت خودرو، از جمله استهلاک است.

موتور الکتریکی در مقابل موتور احتراقی: این درایو برنده مسابقه هزینه است

این گرافیک همچنین مشکل خودروهای الکترونیکی از کلاس های ارزان تر را نشان می دهد:

مقایسه هزینه ها به وضوح نشان می دهد که خودروهای کوچک با پیشرانه های الکتریکی شانسی در برابر موتورهای بنزینی ندارند. گازوئیل نیز در دراز مدت بسیار ارزان تر است. (منبع تصویر: ADAC)