2023 سال ناامیدی خواهد بود

از AirPods هم نباید انتظاری داشته باشید. اما این بدان معناست که نسل دوم ایرپاد مکس دیگر در سال 2023 عرضه نخواهد شد. حداکثر رنگ های جدید وجود دارد، اما به روز رسانی های فنی در دسترس نیست. و اپل واچ؟ در اینجا نیز حداکثر جهش های کوچک در عملکرد وجود دارد، اما هیچ ویژگی جدیدی با بزرگی بزرگتر وجود ندارد. چیزهای جدید احتمالاً تا سال 2024 نخواهد آمد. در این راستا، ما در حال حاضر در مورد یک صفحه نمایش میکرو LED بالقوه برای Apple Watch Ultra گزارش می دهیم.

حداقل برای طیف وسیعی از محصولات اپل، ظاهر خوبی ندارد. این فقط آی پد و اپل واچ نیستند که در سال 2023 به روزرسانی های کمی دریافت می کنند یا اصلاً به روز نمی شوند. بی حوصلگی رخ می دهد و ناامیدی گسترش می یابد.

سیب

و سپس مک پرو جدید وجود دارد. به گفته گورمن، شبیه مدل فعلی با تراشه های اینتل خواهد بود. بسیار مهم تر: کاربران این کار را خواهند کرد دیگر حافظه را ارتقا ندهید مانند سایر کامپیوترها، اکنون به همراه تراشه M2 Ultra به مادربرد لحیم شده است. پس از همه، فلش مموری باید قابل ارتقا باشد.

Sven Kaulfuss
Sven Kaulfuss، متخصص GIGA برای همه چیز از اپل: iPhone، iPad، Apple Watch، MacBook، iOS.



منبع ارزیابی من از این: با تعداد کمی از محصولات، کسالت در اپل در حال گسترش است. این به یک دلیل بسیار خاص است. با توجه به تعداد زیاد خطوط تولید و به دلیل اینکه آنها روی نوآوری هایی مانند عینک واقعیت ترکیبی کار می کنند، اپل مجبور است مصالحه کند. در پایان به این معنی است که برای تعدادی از محصولات به‌روزرسانی وجود ندارد یا فقط به‌روزرسانی بسیار کوچک است. مشکلی که خانگی است. همانطور که اخیراً در ستون آخر هفته‌ام بیان کردم، بخش‌هایی از طیف محصولات اپل گیج‌کننده هستند زیرا بسیار متنوع شده‌اند.

سیب بنابراین زمان بیشتری می بردبرای به روز رسانی منظم محصولات موجود به عنوان مثال، مک پرو در چند سال اخیر از زمان عرضه خود هیچ به روز رسانی نداشته است، iMac در آستانه ورود به دومین سال خود بدون به روز رسانی است و غیره. مک استودیو؟ در شایعات بسیار آرام می شود. احتمالاً در آینده به سرنوشت Mac Pro خواهد رسید – سالها توقف. بنابراین: اپل باید دوباره پالت را ساده کند و آن را کاهش دهد – نقطه.

در سال 2023، مدل های اپل واچ با مدل های سال قبل تفاوت کمی دارند یا اصلاً متفاوت نیستند:

بزرگتر، به اصطلاح “به روز رسانی های عمده” بنابراین شما باید امسال نه از iPads، AirPods و نه از Apple Watch انتظار. نمونه‌های آی‌پد: با کمی شانس، به‌روزرسانی‌های جزئی برای iPad Air و iPad mini در طول سال وجود خواهد داشت. ارتقاء تراشه در اینجا قابل تصور است، اما نه چیزی بیشتر.

حتی اگر سال 2023 چند شگفتی در انتظار اپل باشد، دیگر محصولات به معنای واقعی کلمه شکست می‌خورند بی حوصلگی پایان. ما پس از مطالعه آخرین یافته‌های خودی مشهور اپل، مارک گورمن، خبرنگار مجله خبری بلومبرگ (منبع: بلومبرگ) به این نتیجه می‌رسیم.

توقف با iPad، Apple Watch و Co

همچنین امسال انتظار نمی رود:

مک پرو بدون تغییر اپتیک و با شیلنگ های ضخیم