یک کمک عملی نشان می دهد که کنسول های بازی و تلویزیون ها واقعاً چه قیمتی برای شما دارند


نه تنها قیمت بنزین برای هفته ها بالا رفته و بسیاری از آلمانی ها را نگران زمستان کرده است. قیمت برق نیز مدت هاست در حال حرکت بوده و در حال صعود و صعود است. هر کسی که به دنبال پتانسیل صرفه جویی در خانه خود است، اما واقعاً با برچسب های کیلووات ساعت و انرژی آشنا نیست، می تواند از یک کمک کننده آنلاین ساده استفاده کند.

مقایسه هزینه های برق در هر دستگاه: به این داده ها نیاز دارید

چه یخچال، چه تلویزیون، چه کتری یا کنسول بازی، در خانه های مدرن نمی توانیم بدون برق کار کنیم. به خصوص برای بسیاری از مصرف کنندگان تلخ است که قیمت برق خانگی به شدت افزایش یابد، همانطور که در حال حاضر اتفاق می افتد. با بسیاری از شوک قیمت برق حتی وارد نشده است، کارشناسان انتظار دارند چکش بزرگ در سال 2023 باشد.

اما واقعاً همه دستگاه ها برای شما چقدر هزینه دارند؟ از رایانه شخصی که تقریباً در تمام طول روز در دفتر کار خانگی کار می‌کند، یخچال‌های گران‌قیمت، مصرف کمتر تلفن‌های همراه یا مرکز خانه‌های هوشمند، خیلی چیزها جمع می‌شوند. اغلب نادیده گرفتن این موارد دشوار است مخصوصاً به این دلیل که وقتی آن را می‌خرید، جایی نمی‌گوید: این دستگاه در هر ساعت آنقدر سنت برق برای شما هزینه می‌کند.

محاسبه هزینه ها توسط خودتان در واقع دشوار نیست، اما اغلب مستلزم تلاش زیادی است. علاوه بر این، مصرف دستگاه‌های شما بسته به شدت استفاده یا تنظیماتی که انجام داده‌اید، می‌تواند متفاوت باشد. یک روش قابل اعتماد یک سوکت با یک کنتور برق یکپارچه است. این به شما امکان می دهد مصرف واقعی را تعیین کنید (مشاهده در آمازون).

کنتور برق برای کنتور برق سوکت، کنتور هزینه انرژی کنتور برق هزینه کنتور برق مصرفی

کنتور برق برای کنتور برق سوکت، کنتور هزینه انرژی کنتور برق هزینه کنتور برق مصرفی

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 2022/09/23 16:21

شما همچنین می توانید با کمک اطلاعات سازنده بدون نیاز به صرف هزینه اضافی برای دستگاه اندازه گیری، یک نمای کلی خوب به دست آورید. از یخچال گرفته تا تلفن همراه معمولاً می توانید اطلاعات مصرف دستگاه های خود را مستقیماً از سازنده ها پیدا کنید. بسیاری از محصولات باید به برچسب انرژی اتحادیه اروپا مجهز شوند که میانگین مصرف سالانه روی آن اجباری است.

کمک‌کننده عملی نشان می‌دهد که PS5 و Co چه هزینه‌ای را در کارکردن برای شما دارد

هنگامی که این اطلاعات را دارید، فقط به قیمت کیلووات ساعت فعلی خود نیاز دارید که می توانید آن را در قبض برق خود یا در قرارداد با ارائه دهنده خود بیابید. با این داده ها و یک ایده تقریبی از مدت زمانی که از یک دستگاه استفاده می کنید، می توانید مقایسه هزینه برق از مصرف برق info.de استفاده کنید. با این اطلاعات می توانید به همین راحتی محاسبه کنید که هر دستگاه برای شما چقدر برق خواهد داشت. با این حال، در مورد اطلاعات مصرف برق، پورتال حساب را برای شما انجام می دهد.

به عنوان مثال، برای پلی استیشن 5 – متأسفانه بهترین گوزن در میان کنسول های بازی – شما داده های مصرفی را بین کمتر از 100 وات و حتی تا 225 وات در بالای صفحه خواهید یافت. اینکه واقعاً در هر مورد چقدر است، از جمله به موارد دیگر بستگی دارد کدوم مدل شما دارید، کدام ویژگی ها شما استفاده می کنید و در چه حالتی از PS5 استفاده می کنید. حتی انتخاب بازی می تواند تفاوت قابل توجهی ایجاد کند زیرا بازی های مختلف خواسته های متفاوتی را بر روی کنسول قرار می دهند. همچنین بستگی به این دارد که آیا در حال بازی کردن بازی های نسل بعدی هستید یا بازی های قدیمی تر، که معمولاً انرژی کمتری مصرف می کنند.

بدون تلویزیون هم نمی توانید از PS5 استفاده کنید. این کار با توجه به اندازه، روشنایی و عملکردهای ویژه مانند HDR، مقادیر مختلفی انرژی مصرف می کند. این تأثیر اضافی بر هزینه های قمار دارد.

اگر مقداری از برق خود را خودتان تولید می کنید، نیازی نیست که نگران افزایش قیمت باشید:

یک مثال: اگر روی PS5 خود، مدل CFI-1116A، Marvel’s Spider-Man در نسخه PS4 قمار کنید، میانگین مصرف طبق گفته سونی 104.7 وات است، با این مصرف و قیمت کیلووات ساعت 39 سنت، سه ساعت برای شما هزینه دارد. زمان بازی 12.2 سنت. فرض کنید هر روز به اندازه یک سال با همین مصرف بازی می کنید شما باید 40.88 یورو برای برق بپردازید.

از سوی دیگر، سه بازی معمولی PS5 منجر به مصرف متوسط ​​199 وات برای پلی استیشن 5 می شود. در آنجا شما هزینه های کاملاً متفاوتی دارید. سه ساعت پس از آن 23.3 سنت هزینه دارد که به نرخ سالانه اضافه می شود 85.05 یورو رزرو کردن

هزینه برق بالا؟ شما باید نگاه دقیق تری به این دستگاه ها بیندازید

به یاد داشته باشید، اگر با آمپرمتر دقیق نباشید، این محاسبات فقط مقادیر تقریبی را به شما می دهد. اما شما همچنین می توانید درک کنید که مثلاً افزایش قیمت کیلووات ساعت چقدر بر هزینه برق شما برای هر دستگاه و مواردی از این دست تأثیر می گذارد. هنگام خرید دستگاه جدید مقایسه کنید. کمک محاسبه می تواند یک پشتیبان عملی در زندگی روزمره باشد.



منبع