یک کرکر PS4 به قیمت 9.99 یورو بگیرید: سونی فیلم های پرفروش واقعی را می فروشد

از طرف دیگر، اگر ترجیح می دهید نسخه دیسکی داشته باشید که بتوانید آن را در کمد خود نگه دارید، می توانید بازی را دریافت کنید. در MediaMarkt و Saturn با همان قیمت پشتیبان گیری:

بازی های پلی استیشن: خدای جنگ - [PlayStation 4]

اگرچه کریتوس، به عنوان خدای جنگ، می‌داند که چگونه رفتار کند و ضرب و شتم کند، God of War پیک نیک نیست. اگر سطح سختی را افزایش دهید، قطعاً باید در دعواها لقمه بخورد.

اما آنچه باید هنگام خرید در نظر بگیرید: برای گرفتن God of War با قیمت 9.99 یورو، باید مانند روش حمل و نقل را برای تحویل در یکی از فروشگاه های لوازم الکترونیکی انتخاب کنید. این تنها راه برای صرفه جویی در هزینه حمل و نقل است. از طرف دیگر، اگر بازی را مستقیماً در خانه خود تحویل بگیرید، باید 4.99 یورو اضافی بپردازید.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/08/2023 16:02

بستر، زمینه:پلی استیشن 4

God of War را برای PS4 با قیمت 9.99 یورو دریافت کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 06/08/2023 16:02

در تست GIGA، ماجراجویی PS4 کریتوس توانست امتیازی را کسب کند 8.5 از 10 امتیاز ممکن برای پشتیبان گیری اگر اهل بازی های اکشن سوم شخص هستید، خدای جنگ را دوست خواهید داشت.

حتما شناسنامه خود را برای تحویل به همراه داشته باشید. از آنجایی که God of War دارای رتبه USK-18 است، فروشندگان یا پستچی باید قبل از تحویل تأیید کنند که شما در سن قانونی هستید.

God of War را در MediaMarkt تماشا کنید
خدای جنگ را در زحل تماشا کنید

بازی های پلی استیشن: خدای جنگ – [PlayStation 4]

به نظر ما God of War یکی از بهترین بازی هایی است که می توانید روی PS4 بازی کنید. این شش بازی دیگر را نیز نباید از دست بدهید:

چه کسی باید God of War را بخرد؟

اما سونی فقط از نظر گیم پلی عالی عمل نکرد. داستان کریتوس و پسرش نیز به شیوه‌ای هیجان‌انگیز روایت می‌شود – و همه شخصیت‌هایی که در طول سفرتان با آنها ملاقات می‌کنید، با پیشرفت بازی بیشتر و بیشتر برای شما عزیزتر می‌شوند.

در سال 2018، God of War یکی از بهترین بازی های اکشن برای PS4 بود. حتی پنج سال بعد، ماجراجویی کریتوس هنوز برای هر دارنده کنسول سونی آخرین نسل ضروری است. اگر هنوز بازی را انجام نداده اید، اکنون می توانید با قیمت مناسب این کار را انجام دهید. زیرا God of War در حال حاضر در فروشگاه PlayStation و همچنین MediaMarkt و Saturn تنها با قیمت 9.99 یورو در دسترس است.

خدای جنگ (2018)