یک چراغ قوه کافی است

اگر هیچ نوری از چراغ قوه از بیرون دیده نمی شود، پس همه چیز خوب است. درزگیرهای دستگاه نیازی به تعویض ندارند. وقتی نور قابل تشخیص باشد دوباره متفاوت به نظر می رسد. یعنی همین هوای گرم بیرون که وارد یخچال می شود. بنابراین دستگاه باید انرژی بیشتری را برای خنک نگه داشتن غذا و نوشیدنی در داخل مصرف کند. به طور قابل توجهی تراکم بیشتری نیز ایجاد می شود که می تواند به عنوان نشانه ای از نشتی درب یخچال نیز تعبیر شود.

یخچال‌ها و فریزرها می‌توانند ثابت کنند که قدرت‌های واقعی هستند. دستگاه های قدیمی به ویژه انرژی زیادی مصرف می کنند، به خصوص که 24 ساعت شبانه روز کار می کنند. بررسی اتلاف انرژی احتمالی که بسیاری از مصرف کنندگان حتی به آن فکر نمی کنند بسیار مهمتر است. در زمان افزایش سرسام آور هزینه های برق هر صاحب یخچال باید یک لحظه وقت بگذاردبرای استفاده از یک ترفند ساده تنها چیزی که نیاز دارید یک چراغ قوه است.

یخچال: هدر رفت برق را به راحتی پیگیری کنید

بخصوص در یخچال و فریزرهای قدیمی ارزش گرفتن چراغ قوه را دارد (منبع: Graf Dichtungen). این دستگاه روشن می شود و سپس در دستگاه قرار می گیرد. سپس تنها کاری که باید انجام دهید این است که در را ببندید. به خصوص در عصر یا شب که هوا تاریک است، یخچال را باید از بیرون نگاه کرد.

یخچال ها در 24 ساعت شبانه روز از برق استفاده می کنند. به خصوص در مورد دستگاه هایی که به صورت شبانه روزی در حال استفاده هستند، مصرف برق باید تا حد امکان پایین نگه داشته شود. می توان از یک ترفند کوچک برای بررسی اینکه آیا یخچال واقعا انرژی هدر می دهد یا خیر استفاده کرد. یک چراغ قوه برای این کار کافی است.

همه چیز در مورد برچسب انرژی برای لوازم خانگی در ویدیو:

نحوه تعویض مهر و موم یخچال

پس از آماده شدن مهر و موم جدید، ابتدا باید یخچال را خالی کرده و یخ زدایی کنید. مهر قدیمی است در بسیاری از موارد فقط آلوده می شود یا با پیچ های کوچک به در وصل می شود. بنابراین برداشتن آن بسیار آسان است، گاهی اوقات حتی به پیچ گوشتی هم نیاز نیست.

برای اکثر یخچال ها، واشر جدید آسان خواهد بود در شکاف ارائه شده فشرده می شود. اگر از یکی از گوشه ها شروع کنید و سپس واشر را دور درب یخچال بپیچید، این کار آسان تر است.

یک قوطی مهر و موم یخچال جایگزینی نسبتاً آسانی است باشد، دانش تخصصی لازم نیست. در هنگام خرید، داشتن مارک و شماره واحد یخچال در دسترس است. مهر و موم را می توان به صورت آنلاین سفارش داد یا از خرده فروشان متخصص خریداری کرد.

اگر بیش از حد طولانی مهر و موم کنید باید باشد، می توان آن را با چاقوی فرش برش داد. برای جلوگیری از شکاف های احتمالی، باید بیش از چند میلی متر در هر طرف باقی بماند. در نهایت در صورت لزوم پیچ هایی که قبلا شل شده اند وصل می شوند.



منبع