یک مزیت واضح برای خودروهای الکترونیکی؟ گفته می شود تویوتا در حال برنامه ریزی برای راه اندازی مجدد رادیکال است

اما ظاهراً سازنده ژاپنی نمی‌خواهد آن را کنار بگذارد. تا کنون، فرض بر این بود که افزایش سرعت حرکت الکتریکی آنقدر طولانی خواهد بود که تویوتا هنوز زمان داشته باشد. به نظر می رسد این دیدگاه چرخیده است. یک تیم در حال حاضر روی سازماندهی مجدد طرح های خودروهای الکتریکی تویوتا کار می کند (منبع: رویترز).

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید
تا کنون، خودروهای الکتریکی چیزی جز یک داستان موفقیت برای تویوتا بوده است. دو مدل وجود دارد که فقط یکی از آنها در آلمان موجود است. اما ظاهرا بزرگترین خودروساز جهان به تدریج در حال بیدار شدن است. طبق گزارش ها، تیمی در تویوتا در حال حاضر روی این موفقیت بزرگ کار می کنند.

پسرفت در خودروهای برقی؟ تویوتا می خواهد همه چیز را دوباره شروع کند

تویوتا باید هزینه ها را کاهش دهد زیرا خودروهای الکترونیکی برای همیشه ارزان نمی مانند:

بنابراین هنوز مشخص نیست که تغییرات در تویوتا تا چه حد می تواند باشد. این امکان وجود دارد که همه چیز به تجدید نظر در پلت فرم الکتریکی e-TNGA ختم شود که مدل های الکتریکی تویوتا تاکنون بر اساس آن ساخته شده اند. با این حال، به این منظور ایجاد شد که بتواند موتورهای احتراقی، هیبریدی و خودروهای الکتریکی را در یک خط تولید بسازد. بنابراین، ساختار الکترو اختصاصی در اینجا کمتر به چشم می خورد. همچنین یکی بنابراین یک پلت فرم کاملا جدید برای خودروهای الکترونیکی قابل تصور است. هر دو تا اینجا حدس و گمان هستند.

تسلا باید به عنوان یک معیار عمل کند: تویوتا می خواهد هزینه تولید خودروهای برقی را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. به گفته چندین مهندس و مدیران تویوتا که مایل بودند نامشان فاش نشود، از این نظر، تسلا معیاری است که فرد می‌خواهد خود را به آن سوق دهد. تویوتا هنوز برنامه های رسمی در این راستا را اعلام نکرده است.

طرح های خودروهای برقی تویوتا چقدر جامع هستند؟

تویوتا با تنها خودروی الکتریکی خود در بازار آلمان تا به امروز، دقیقاً خود را در شکوه و عظمت پوشانده است. SUV bZ4X در ابتدا بهتر از حد انتظار بود، اما پس از آن مجبور به فراخوانی در سراسر جهان شد. تولید برای ماه ها متوقف شد، اما اکنون از سر گرفته شده است. تویوتا در مورد خودروهای الکتریکی دیر شکوفا شده است.

به گزارش رویترز، تویوتا از جمله این خواسته را دارد بازنگری در مدیریت حرارتی و ادغام گزینه هایی برای در هم تنیدن گرمای هدر رفته از قطار محرکه و سیستم گرمایش برای فضای داخلی بیشتر – در تسلا، و همچنین در سایر خودروهای الکتریکی، این دیگر خبری نیست. در هر صورت، بازنگری تویوتا احتمالاً بر 30 خودروی الکتریکی اعلام شده ای که ژاپنی ها واقعاً می خواستند تا سال 2030 بسازند، تأثیر می گذارد.



منبع