Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
یکی پس از دیگری شکست: توسعه دهندگان Final Fantasy طرفداران را ناامید می کنند - مجله تکنولوژی فودزیلا

یکی پس از دیگری شکست: توسعه دهندگان Final Fantasy طرفداران را ناامید می کنند



سال 2022 تمام شده است و ترازنامه سالانه اسکوئر انیکس چندان خوشگل به نظر نمی رسد. حداقل اگر به رتبه بندی های متاکریتیک نگاه کنید. آیا ناشر ژاپنی در بحران خلاقیت قرار دارد؟ و طرفداران JRPG در سال 2023 چه انتظاری دارند؟

این بازی ها بیش از همه هواداران را ناامید کرده است

ناشر و توسعه‌دهنده ژاپنی Square Enix هنوز هم در مورد بازی‌های نقش‌آفرینی از خاور دور یک خانه محسوب می‌شود. Dragon Quest، Final Fantasy یا Nier – لیست نام های شناخته شده طولانی است. با این حال، سال 2022 یک سال پر فراز و نشیب برای این شرکت بود. اگر نگاهی به جمع‌آوری نقد بین‌المللی Metacritic بیندازید، تقریباً هیچ یک از بازی‌های این ناشر واقعاً منتقدان و بازیکنان را متقاعد نکردند (منبع: Metacritic).

نقطه پایین مطلق بازی اکشن نقش آفرینی Babylon’s Fall را تشکیل می دهد که در مارس 2022 منتشر شد. این بازی چند نفره در متاکریتیک نقدهای کوبنده ای دریافت کرد. مطبوعات تجاری میانگین امتیاز 46 درصد را به خود اختصاص دادند. با این حال، کاربران رحم نکردند و بازی را مجازات کردند با 14 درصد شرم آور.

برندهای New Square Enix معمولاً در سال 2022 روزهای سختی را پشت سر گذاشتند. به عنوان مثال، بازی استراتژی DioField Chronicle در سپتامبر 2022 منتشر شد. چیزی که به عنوان جایگزینی برای Fire Emblem در نظر گرفته شده بود، مورد استقبال طرفداران قرار نگرفت. پورت سوییچ در حال حاضر امتیاز کاربر 43 درصد را دارد.

دو سیمز مزرعه Various Daylife و Harvestella به طور مشابه عملکرد متوسطی داشتند. در حالی که مطبوعات تجاری بین 60 تا 70 درصد جایزه دادند، کاربران بسیار وحشیانه تر قضاوت کردند: هاروستلا امتیاز کاربر 39 درصد (سوئیچ) را دارد.

برندهای بزرگ نیز اسکوئر انیکس 2022 را نجات نمی دهند

اما همچنین برندهای بزرگی مانند Dragon Quest، Star Ocean یا Life is Strange در سال گذشته به شدت ضعیف شده است. به عنوان مثال، Dragon Quest Treasures دارای امتیاز کاربر 62 درصد است، در حالی که Life is Strange’s Arcadia Bay Collection Switch به دلیل مشکلات عملکردی شدید 50 درصد از بازیکنان دریافت شد.

نیز وجود دارد چند نقطه روشن جدا شدهمانند Triangle Strategy (80 درصد) یا Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin (83 درصد)، اما اکثر بازی های Square Enix در سال 2022 در بهترین حالت متوسط ​​هستند – حداقل بر اساس امتیاز کاربران متاکریتیک.

با این حال، سال جدید می تواند نقطه عطفی باشد، به هر حال، Final Fantasy 16، بخش اصلی جدید سری محبوب، در تابستان 2023 منتشر خواهد شد. و همچنین اکشن جدید RPG Forspoken که در 24 ژانویه 2023 منتشر خواهد شد. اساسا به پتانسیل ضربه زده است. به قول معروف: سال نو، شانس جدید.



منبع