این تغییر در گوشی هوشمند سامسونگ شما با One UI 5.0:

همه به روز رسانی های اندروید 13 در سال 2022؟

با به روز رسانی اندروید 13 و رابط کاربری One UI 5.0، سامسونگ گلکسی A51 از نظر بصری ارتقا یافته است. باید برای دویدن سریعتر و برخی از ویژگی های جدید از جمله گزینه های جدید برای دوربین را به ارمغان می آورد. به طور کلی، تلفن همراه میان رده (تقریبا) به سطح گوشی های هوشمند گلکسی S22 ارتقا یافته است. فقط به این دلیل که وصله امنیتی مربوط به اکتبر 2022 است. گوشی های هوشمند قدیمی سامسونگ دیگر هر ماه یک وصله امنیتی دریافت نمی کنند، بلکه در فواصل زمانی طولانی تری دریافت می کنند. اما نرم افزار جدید نقص کوچک را جبران می کند.

اگر در آن زمان یک Samsung Galaxy A51 (تست) خریداری کرده اید و هنوز هم از آن استفاده می کنید، اکنون می توانید یک به روز رسانی نرم افزار اصلی را نصب کنید. به گفته SamMobile، سامسونگ اکنون توزیع آپدیت اندروید 13 را برای این گوشی محبوب میان رده آغاز کرده است. پس از گلکسی A50، گلکسی A51 یک گوشی بسیار محبوب بود که ارزش پولی خوبی را ارائه داد و پایه و اساس نسل‌های بعدی را پایه‌گذاری کرد. و اگرچه تلفن همراه بیش از دو سال است که وجود دارد، اما اکنون نیز وجود دارد مجهز به اندروید 13 و One UI 5.0. مثل همیشه، عرضه به صورت موجی انجام خواهد شد. بنابراین ممکن است نرم افزار جدید تنها تا چند روز دیگر برای شما نمایش داده شود.

سامسونگ با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری پا به پای گاز گذاشته و اکنون یکی از محبوب‌ترین تلفن‌های همراه گلکسی در اروپا را عرضه می‌کند. این نه تنها یک به‌روزرسانی امنیتی فعلی دریافت می‌کند، بلکه نرم‌افزار کاملاً اصلاح‌شده با Android 13 و One UI 5.0 را نیز دریافت می‌کند.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ گلکسی A51 آپدیت اندروید 13 را دریافت می کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.