یکی از قدیمی ترین معماها بالاخره حل شد

برای اینکه خودتان از دنیا دیدن کنید، باید در آن باشید نسخه آلفا 1.2.2 بازی کردن پس از آن، تنها کاری که باید انجام دهید این است که به سمت مختصات x=49 و z=0 حرکت کنید و کوه معروف را خواهید دید. در اینجا یک آموزش دقیق در مورد نحوه وارد کردن دانه پیدا خواهید کرد.

به طور خلاصه: بسیاری از دانه ها را می توان بر اساس موقعیت ابرها و همچنین تک تک بلوک های زمین و ماسه حذف کرد. کامپیوترهای داوطلبان به عنوان ابرکامپیوترها عمل کردند تا انواع باقیمانده را با جزئیات بیشتری بررسی کنند، تا اینکه در نهایت دانه 3257840388504953787 به عنوان برنده مشخص شد.

اینجوری میشه به کوه رسید

پس از 10 سال، یکی از بزرگترین معماهای Minecraft حل شد. این در مورد کوه نشان داده شده در بسته بافت پیش فرض است. تا به حال مشخص نبود که آیا بازیکنان واقعاً می توانند به این مکان برسند یا خیر. اکنون ما اطمینان داریم: در واقع کار می کند!

ماین کرافت

جامعه Minecraft در حال فتح دنیای جدیدی است

طرفداران Minecraft سال هاست که سعی می کنند جهان را از “Pack.png” بیابند. این در مورد آن است تصویر به بسته بافت پیش‌فرض نگاشت شده است. حتی اگر تقریباً هر بازیکنی قبلاً کوه را دیده باشد، در 10 سال هیچکس موفق به صعود از آن نشده است.

اکنون گروهی بذر جهان را یافته اند. با این حال، کارهای زیادی برای انجام این کار و همچنین وجود دارد کمک از هزاران داوطلب ضروری بوده است. YouTuber “SalC1” دقیقاً توضیح می دهد که چگونه موقعیت کوه و در نتیجه کل جهان را می توان کشف کرد.

گروهی از طرفداران Minecraft موفق شده اند بذر یک دنیای پنهان را پیدا کنند. برای این کار به آنها نیاز داشتند قدرت محاسباتی هزاران داوطلب. با این حال، تیم به همین جا بسنده نمی کند. سایر تصاویر مبهم، مانند یک نقاشی در Minecraft، در حال بررسی هستند تا در آینده برای هر بازیکنی قابل دسترسی باشد. نظر شما در مورد کشف چیست؟ آن را در نظرات برای ما بنویسید.



منبع در آدرس IP “IP: packpng.salc1.comSalC1 همچنین یک سرور Minecraft راه اندازی کرده است تا بازیکنان بتوانند با هم دنیای Pack.png را کشف کنند.