یورو 7 زندگی خودروهای الکترونیکی را تلخ می کند

کارشناسان محیط زیست می گویند قوانین جدید به اندازه کافی پیش نمی رود. به عنوان مثال، انتقاد می شود که محدودیت ها خیلی کم است برای ایجاد فشار برای توسعه فناوری بهتر. برای خودروهای احتراقی، تقریباً همه چیز به هر حال ثابت می ماند. این امر باید موتورهای احتراقی را در آینده مقرون به صرفه کند. قبل از شروع یورو 7 در سال 2025، استاندارد باید توسط سایر نهادهای اتحادیه اروپا تأیید شود.



منبع

در درجه اول در مورد است ذرات معلق، که به صورت ساییدگی کوچک در هنگام ترمزگیری و همچنین در اطراف ایجاد می شود میکروپلاستیک هاکه در اثر اصطکاک به کمترین مقدار از لاستیک جدا شده و در نتیجه وارد هوا می شود. این مواد محیط زیست را آلوده می کنند و همچنین می توانند به سلامتی انسان آسیب بزنند. بنابراین مقادیر حدی برای این بارها با یورو 7 مشخص شده است. به گفته اتحادیه اروپا، این اولین مقررات در سراسر جهان برای ذرات بسیار ریز با قطر کمتر از 10 نانومتر است.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

با استاندارد آلایندگی جدید یورو 7 برای اولین بار صریح است مقررات خودروهای برقی حاوی. اگرچه همانطور که مشخص است ، آنها با این واقعیت متمایز می شوند که هیچ گاز اگزوز منتشر نمی کنند. اما اگر استاندارد جدید طبق برنامه در سال 2025 شروع شود، خودروهای الکتریکی جدید نیز باید ثابت کنند که به اندازه کافی برای محیط زیست کار می کنند. زیرا حتی بدون اگزوز، یک خودروی الکتریکی همچنان چیزی را به هوا می زند.

با توجه به وضعیت فعلی، استاندارد جدید یورو 7 باید اجازه بارگیری 7 میلی گرم در هر کیلومتر از کوچکترین ذرات را بدهد (منبع: اشپیگل) و تا سال 2035 اعمال خواهد شد. از آن زمان به بعد، هیچ خودروی جدیدی با موتور احتراق داخلی نباید در اتحادیه اروپا ثبت نام کند. یکی از دلایل این مقررات که به صراحت به خودروهای برقی نیز اشاره دارد، هنگام معرفی بیان شد یورو 7 همچنین: به گفته سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا، با توجه به اینکه خودروهای الکترونیکی سهم فزاینده ای از وسایل نقلیه در جاده های اروپا را تشکیل می دهند، ترمزها و لاستیک ها “در مسیر تبدیل شدن به منابع اصلی انتشار ذرات از وسایل نقلیه هستند.”

ماشین برقی یا موتور احتراقی؟ این اغلب یک سوال قیمت است:

انتقاد از استاندارد آلایندگی: یورو 7 تبدیل به ببر بی دندان می شود

رانندگان آلمانی مانند صنعت خودروسازی به مقررات عادت دارند. حداکثر هر چند سال یکبار، مقادیر دستورالعمل جدیدی باید رعایت شود، زیرا در این صورت یک استاندارد آلایندگی جدید وجود خواهد داشت. یورو 7 در حال حاضر سایه خود را می اندازد و از سال 2025 احتمالاً دیگر زندگی را برای موتورهای احتراقی دشوار نخواهد کرد.

استاندارد آلایندگی بدون آلایندگی؟ یورو 7 برای خودروهای برقی نیز اعمال می شود