یوتیوب به عنوان جایگزین نتفلیکس: سرویس پخش جدید راه اندازی شد

در دوره بعدی، ارائه دهندگان بیشتری قرار است اضافه شوند، اگرچه انتظار نمی رود نتفلیکس، آمازون پرایم ویدیو یا دیزنی پلاس درگیر شوند. برای طرفداران ورزش، یوتیوب آن را صدا می کند پاس لیگ NBA، که قرار است “به زودی” بخشی از کانال های Primetime شود.

YouTube کانال‌های Primetime را اینگونه تبلیغ می‌کند (منبع تصویر: وبلاگ یوتیوب)

نسخه:متفاوت است

زبان ها:آلمانی

یوتیوب کانال های Primetime را در ایالات متحده راه اندازی کرد

هنوز مشخص نیست که آیا برای کاربران نیز اعمال خواهد شد یا خیر منافع مالی زمانی که به جای اشتراک در ارائه دهنده مربوطه، محتوای پولی را در YouTube تماشا می کنند.

طبق اعلام یوتیوب، پیشنهاد جدید به عنوان بخشی از بخش فیلم و تلویزیون در دسترس خواهد بود. ویدیوهای لیست شده در آنجا نیز باید در نتایج جستجو و توصیه‌هایی از ویدیوهای سنتی YouTube پاپ آپ کاربران همچنان می توانند نظر بدهند و به آن رای مثبت بدهند – پس از حذف دکمه دوست نداشتن – اما YouTube تعداد بازدیدها را برای خود نگه می دارد.

با کانال های Primetime، YouTube به طور قابل توجهی ارائه خود را گسترش می دهد. محتوای سایر ارائه دهندگان استریم را می توان مستقیماً در پلتفرم مشاهده کرد. حتی اگر بزرگترین ارائه دهندگان مانند Netflix و Amazon Prime Video غایب باشند، یوتیوب امید زیادی به بازار جدید پخش ویدیو دارد.