یافتن و باز کردن اسلحه خانه (سطح پزشکی)

اکنون مسیر را از دری که تا همین اواخر قفل بود ادامه دهید تا به ورودی با علامت “بتا” برسید. در راه خود با مقاومتی روبرو خواهید شد. چند جهش یافته و به اصطلاح آخوندک سایبورگ جلوی راه شما ایستاده اند. آنها را یکی یکی به سمت خود جذب کنید تا مجبور نباشید یکباره با دشمنان بیش از حد خود مقابله کنید. سلاح انرژی کار روی یک میز بزرگ در اتاق است پرتو اسپرق، اگر قبلاً آن را ندارید.

بیایید به منطقه بتا برویم، جایی که جهش یافته دیگری در سمت چپ منتظر شماست. بالابر پشت سر او را نادیده بگیرید و به جای آن روی جعبه اتصال در سمت دیگر تمرکز کنید. جریان جریان را برای فعال شدن و عبور از پل لیزر بازیابی می کند. در اینجا دوباره از دسترسی مستقیم به گزارش صوتی محروم خواهید شد، زیرا باید دوباره یک پل را فعال کنید. این بار هیچ جعبه اتصال در این نزدیکی وجود ندارد. پس باید تنها راهی را که برای شما باقی مانده است دنبال کنید. راهرو دارای یک دوشاخه است که برای پیدا کردن سوئیچ پل باید از آن استفاده کنید.

در اینجا گزارش صوتی Althea Grossman است. (© GIGA)

با این حال، قبل از اینکه حتی بتوانید از بخش گزارش صوتی بازدید کنید، به یک مورد دیگر نیاز دارید: کارت دسترسی گروه 1. خوشبختانه کارت کلید درست در راه است. خط قرمز روی تصویر بالا را دنبال کنید (از اسلحه خانه شروع می شود) و به داخل اتاق جلوی در قفل شده (که نماد قفل امنیتی دیجیتال است) مسیری انحرافی ایجاد کنید. در داخل، سمت راست خود، می توانید چمدانی را ببینید که روی میز خوابیده است. کیس را می توان به راحتی باز کرد و کارت دسترسی گروه 1 موجود در آن را می توان جای داد.

برای نزدیک‌تر شدن به گزارش صوتی، وارد ناحیه بتا شوید. (© GIGA)

اگر می خواهید زرادخانه خود را در System Shock Remake در سطح اول (پزشکی) افزایش دهید، باید به زرادخانه دسترسی داشته باشید. متاسفانه درب توسط کد امنیتی قفل شده است. در این راهنما، ما به شما می گوییم که چگونه کد را دریافت کنید و چه گنجینه هایی در اسلحه خانه منتظر شما هستند.

قبل از اینکه جرأت کنید در سیستم شوک با آسانسور به سطح بعدی بروید، ابتدا باید سطح دارو را به طور گسترده بررسی کنید. این تنها راه برای اطمینان از آمادگی کامل برای هر آنچه که ایستگاه سیتادل برای شما در نظر گرفته است، است. سلاح‌ها و مهمات کافی اهمیت ویژه‌ای دارند، بنابراین بازدید از Armory ضرری ندارد. متأسفانه، تا زمانی که کد در را پیدا نکنید، دسترسی برای شما بسته خواهد بود.

کد اسلحه سازی را در سطح پزشکی پیدا کنید

خط قرمز را از اسلحه خانه تا کد درب دنبال کنید تا دسترسی داشته باشید. (© GIGA)

برای باز کردن درب اسلحه خانه در سطح پزشکی، به یک کد امنیتی نیاز دارید. کد را دریافت خواهید کرد گزارش صوتی توسط آلثیا گروسمن. با این حال، مانع دیگری وجود دارد که مانع از دسترسی شما به اسلحه خانه می شود: شما باید سطح امنیت حداکثر تا 80٪ كاهش دادن. شما این کار را با از بین بردن دوربین های نظارتی توزیع شده در سطح پزشکی انجام می دهید. بنابراین هر دوربینی را که می توانید در راه رسیدن به گزارش صوتی پیدا کنید، بردارید.

قبل از عبور از پل دوم، باید مراقب باشید. درست در پشت آن در سمت چپ، یک سرباز قرار دارد که به محض اینکه به او نزدیک شوید، بلافاصله یک مین مجاورتی پرتاب می کند. آن را خاموش کنید و گزارش صوتی را درست از موقعیت اصلی خود ضبط کنید. کد 705 است. اکنون می توانید اسلحه خانه را باز کنید (اگر سطح امنیتی را بر این اساس کاهش داده باشید). در داخل، چندین دستگاه خودکار در انتظار شما هستند که مهمات 9 میلی متری و یک تپانچه را برای فروش ارائه می دهند. بقیه لوت به صورت تصادفی تعیین می شود.



منبع