گوگل ساعت‌های هوشمند اندرویدی قدیمی‌تر را کنار گذاشته است

گوگل اکنون ساعت هوشمند خود را در محدوده خود دارد:

بنابراین نه تنها دارندگان ساعت های هوشمند اکنون باید مراقب باشند، بلکه همه کسانی که می خواهند یک ساعت هوشمند دست دوم بخرند نیز باید مراقب باشند. مطمئن شوید که دقیقاً متوجه شده اید که آیا ساعت هوشمند به روز رسانی Wear OS 3 را دریافت می کند یا خیر. ما مقاله ای در این مورد نوشتیم، زیرا گوگل قبلاً در مورد اینکه کدام ساعت هنوز می تواند Wear OS 3 را دریافت کند، نظر داده است. اما پس از آن تولید کنندگان هنوز باید مشارکت کنند و همچنین به روز رسانی ها را ارائه دهند. برای هیچ یک از طرفین ایده آل نیست.

بیش از یک سال طول کشید تا Google Wear OS 3 برای همه تولیدکنندگان ساعت هوشمند منتشر شود، زیرا این شرکت قرارداد انحصاری با سامسونگ از Galaxy Watch 4 (تست) داشت و بسیاری از تولیدکنندگان مجبور بودند مدت زیادی را برای نرم افزار جدید منتظر بمانند. اکنون دوباره بر دیگر تولید کنندگان ساعت های هوشمند فشار وارد کنید. گوگل برنامه های محبوبی دارد Google Maps و Google Keep را از اپ استور حذف کرد، اگر هنوز از ساعت هوشمند اندرویدی با Wear OS 2 استفاده می کنید. اگر قبلاً برنامه ها را روی ساعت هوشمند خود نصب نکرده اید، دیگر نمی توانید آنها را به طور رسمی دریافت کنید (منبع: AndroidAuthority).

گوگل به وضوح کنترل ساعت‌های هوشمند اندروید را سخت‌تر می‌کند. ساعت‌های قدیمی‌تر که هنوز به‌روزرسانی بزرگ Wear OS 3 را دریافت نکرده‌اند، اکنون دیگر نمی‌توانند به دو برنامه محبوب Google دسترسی داشته باشند. برنامه های دیگر احتمالاً دنبال می شوند.

گوگل دو اپلیکیشن ساعت هوشمند را حذف می کند

بنابراین اگر یک ساعت هوشمند اندرویدی دارید که هنوز از Wear OS 2 استفاده می کند، اگر می خواهید از Google Maps استفاده کنید، به هیچ عنوان نباید آن را بازنشانی کنید. نصب بعداً دیگر کار نمی کند. از سوی دیگر، Wear OS 3 تنها به عنوان یک به‌روزرسانی برای تعداد انگشت شماری از ساعت‌های هوشمند که پردازنده فعلی دارند، در دسترس است. با این کار، گوگل اساساً تمام ساعت های قدیمی را که دیگر به روز رسانی دریافت نمی کنند، قطع می کند. زیرا Google Maps و Keep باید فقط شروع کار باشند. احتمالاً برنامه های بیشتری در آینده دنبال خواهند شد، که دیگر روی ساعت های قدیمی کار نمی کنند.

گوگل پیکسل واچ معرفی شد

در خرید ساعت های دست دوم اندروید دقت کنید

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع