گوگل در حال سرکوب اندروید 13 است

گوگل قبلاً اندروید 13 را تکمیل کرده است، اما به ندرت هیچ سازنده ای گوشی های هوشمند خود را به آخرین نسخه به روز نکرده است. یک نوآوری در آنجا معرفی شده است که مدت هاست وجود داشته است، اما بسیاری از تولیدکنندگان مانند سامسونگ آن را نادیده گرفته اند. گوگل در حال تغییر آن است.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ باید از “به روز رسانی بدون درز” با اندروید 13 استفاده کند

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع قبلاً با Android 11 “به روز رسانی های بدون درز” (به آلمانی: “به روز رسانی بدون درز”) برای تلفن های هوشمند، تبلت ها و سایر دستگاه های اندرویدی معرفی شد. حافظه داخلی به گونه ای تقسیم شده است که می توان یک به روز رسانی را در حین استفاده نصب کرد و پس از راه اندازی مجدد بدون انتظار، یکپارچه شد. اما به ندرت هیچ سازنده ای این عملکرد را کپی نکرده است، اگرچه مزایای زیادی ارائه می دهد. با این حال، با اندروید 13، گوگل اکنون در حال اقدام است. گوشی‌های هوشمند جدیدی که اندروید 13 را از قبل نصب کرده‌اند نیز باید از «به‌روزرسانی‌های بدون درز» استفاده کنند:

چه چیز دیگری با اندروید 13 در انتظار شماست:

همه دستگاه های اندرویدی جدید تحت تأثیر قرار می گیرند

سامسونگ به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در جهان، تنها معروف‌ترین نمونه آن است. همه سازندگانی که دستگاه‌های اندرویدی را با Android 13 منتشر می‌کنند، باید از «Seamless Updates» استفاده و فعال کنند. کاملاً ممکن است که این امر باعث بهبود سرعت به‌روزرسانی برای شرکت‌هایی شود که قبلاً به این سرعت تحویل نداده‌اند. با این حال: اگر گوشی هوشمند به اندروید 13 به روز شود، این قانون اعمال نمی شود. فقط دستگاه‌های جدید منتشر شده با اندروید 13 از پیش نصب شده تحت تأثیر قرار می‌گیرند.

سامسونگ یا اپل: کجا می‌توان گوشی‌های هوشمند بیشتری با قیمت ۵۰۰ یورو پیدا کرد؟

این بدان معناست که سامسونگ گلکسی اس 23 با اندروید 13 نیز باید این عملکرد را فعال کند. تا کنون اختیاری بود و تقریباً توسط هیچ سازنده ای استفاده نمی شد. خود گوگل از این عملکرد در تلفن های پیکسل استفاده می کند. این قابل توجه است، به روز رسانی های اندروید دیگر مشکلی ندارند. نمایش داده می شوند می توانید نصب را شروع کنید و همه چیز در پس زمینه اتفاق می افتد، در حالی که بدون هیچ مشکلی به استفاده از گوشی هوشمند ادامه می دهید. پس از یک بار راه اندازی مجدد، همه چیز بلافاصله بدون انتظار نصب می شود و می توانید طبق معمول از تلفن همراه خود استفاده کنید.

گالری عکس را شروع کنید(10 تصویر)

به خصوص با به‌روزرسانی‌های بزرگ مانند اندروید 12 تا 13، این یک موهبت واقعی برای Google Pixel 6 Pro بود. برخلاف آنچه از سامسونگ شناخته شده است، نه تنها زمان انتظار، بلکه عدم اطمینان هنگام نصب به روز رسانی نیز از بین می رود. به خصوص با به‌روزرسانی‌های ماهانه، مانند سایر تلفن‌های همراهی که از به‌روزرسانی‌های یکپارچه پشتیبانی نمی‌کنند، اذیت نخواهید شد، زیرا نصب کاملاً در پس‌زمینه انجام می‌شود.