گوگل بلوتوث را حتی بهتر می کند

مقایسه ما بین پیکسل 6 و پیکسل 6a:

Pixel 7: بلوتوث بهتر فقط با هدفون های مشابه

علاوه بر این، با بلوتوث LE صوتی کدک صوتی LC3 معرفی شده است که صدا را با کارایی بیشتری فشرده می کند. مانند هر کدک صوتی دیگری، LC3 را می توان برای استفاده از داده های بیشتر یا کمتر در صورت نیاز پیکربندی کرد. تنظیم حتی باید در حین کار امکان پذیر باشد تا اختلالات جبران شود.

برای استفاده از بلوتوث LE Audio، باید گوشی هوشمند، سیستم عامل و هدفون با هم کار می کنند. اندروید 13 در حال حاضر از استاندارد پشتیبانی می کند، اما تاکنون از نظر سخت افزاری ضعیف به نظر می رسد، که احتمالاً با سری پیکسل 7 تغییر خواهد کرد. گفته می‌شود که گلکسی بادز 2 پرو جدید سامسونگ از طریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری که اواخر امسال عرضه می‌شود، صدای بلوتوث LE دریافت می‌کند.



منبع هنوز مشخص نیست که Pixel 7، انواع Pro و A دقیقاً چگونه صدای بلوتوث LE را کنترل می کنند. استاندارد قرار است نسل بعدی هدفون بلوتوث آن را کارآمدتر کند. به جای پل زدن سیگنال های صوتی از یک هدفون به گوشی دیگر مانند قبل، آنها باید به طور همزمان به هر دو ارسال شوند. از طریق “Auracast” امکان ارسال سیگنال های صوتی مشابه به چندین گیرنده وجود دارد. علاوه بر این، استاندارد بلوتوث نسبت به راه حل های قبلی انرژی کمتری مصرف می کند.

یک مکالمه قابل مشاهده برای عموم بین دو توسعه دهنده گوگل در پروژه متن باز اندروید هیچ نتیجه ای جز آن برای نسل آینده پیکسل باقی نمی گذارد. صدای بلوتوث LE یکپارچه خواهد (منبع: 9to5Google). استاندارد جدید تعداد انگشت شماری از بهبودهای صوتی را ارائه می دهد و قبلاً توسط اندروید 13 پشتیبانی می شود.

با تلفن‌های همراه پیکسل آینده، گوگل از جمله مواردی که از قبل اعلام شده بود، از کیفیت صدا مراقبت خواهد کرد. این باید به بلوتوث LE Audio برسد که اندروید 13 قبلاً از آن پشتیبانی می کند. این عملکرد باید برای Pixel 7a ارزان‌تر نیز در دسترس باشد.

گوگل

Google Pixel 7 با بلوتوث LE Audio