گوگل با اندروید 14 می خواهد مشکلی را حل کند که هر روز شما را آزار می دهد

این با اندروید 13 تغییر کرده است:

گوگل می خواهد حتی بیشتر با اندروید 14 ترکیب کند

منوی اشتراک گذاری تا کنون بخشی جدایی ناپذیر از نسخه اندروید بوده است و تنها با آپدیت اندروید قابل به روز رسانی است. گوگل می خواهد آن را تغییر دهد. در آینده، این عملکرد باید به صورت جداگانه از طریق فروشگاه Google Play به‌روزرسانی شود، همانطور که قبلاً در مورد بسیاری از بخش‌های سیستم عامل وجود دارد. علاوه بر این، باید اپتیک ها یکپارچه هستند و کاربران باید بتوانند انتخاب کنند چه چیزی را در کدام برنامه به اشتراک بگذارند.

گوگل سعی می کند اندروید و برنامه های آن را نسبتاً یکنواخت کند، اما این در همه جا کار نمی کند. یک منطقه به طور خاص، که احتمالاً حتی چندین بار در روز از آن استفاده می کنید، بسیار پراکنده است و در هر تلفن همراه و هر برنامه ای متفاوت به نظر می رسد، بنابراین شما اساساً هرگز نمی دانید چه انتظاری دارید. این دقیقاً می تواند با اندروید 14 تغییر کند.

اندروید 14: منوی اشتراک گذاری باید یکپارچه باشد

ممکن است منوی اشتراک گذاری تنها قسمتی نباشد که گوگل با اندروید 14 ترکیب می کند. برنامه Health Connect همچنین می تواند در سیستم عامل جدید ادغام شود و امکان همگام سازی داده ها بین برنامه های سلامت را فراهم کند. بنابراین، دیگر اطلاعات سلامتی خود را از دست نخواهید داد، حتی اگر از برنامه سلامت دیگری استفاده کنید زیرا ممکن است ساعت هوشمندی را از سازنده دیگری خریداری کنید.



منبع بنابراین، در آینده، اگر می‌خواهید یک ویدیوی YouTube را در واتس‌اپ به اشتراک بگذارید، منوی اشتراک‌گذاری که ظاهر می‌شود دقیقاً شبیه منوی اشتراک‌گذاری Google News خواهد بود. هر دو در حال حاضر از نظر ظاهر و ساختار بسیار متفاوت هستند، اگرچه هر دو از گوگل می آیند. هنگامی که Google این را یکپارچه کرد و آن را مشخص کرد، برنامه های دیگر باید دنبال شوند و منوی اشتراک گذاری باید از اندروید 14 به بعد یکسان به نظر برسد، به جای اینکه کم و بیش متفاوت باشد، همانطور که تاکنون وجود داشته است. کسانی که چیزهای زیادی به اشتراک می گذارند از آن قدردانی خواهند کرد.

تقریباً در هر برنامه ای می توانید محتوا را در دستگاه Android خود به اشتراک بگذارید. کدام منو ظاهر می شود یک قمار واقعی است. حتی برنامه های گوگل منوی یکپارچه برای اشتراک گذاری محتوا ندارند و از نظر ظاهری تفاوت زیادی دارند. و سپس سطوح مختلف تولید کنندگان وجود دارد که مقداری ادویه اضافه می کنند. دقیقاً این می تواند در نهایت با اندروید 14 به پایان برسد منو به اشتراک بگذارید تا یکپارچه شود (منبع: XDA).