گوشی هوشمند با تعرفه 10 گیگابایتی با قیمت عالی

شما یکی را در پشت Xiaomi 12 Lite دریافت می کنید دوربین سه گانه، را تصاویر تا 108 مگاپیکسل اجازه می دهد. ضخامت این تلفن همراه تنها 7.3 میلی متر و وزن آن 173 گرم است. باتری ارائه می دهد ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت و با استفاده از کابل 67 وات می توان آن را به سرعت شارژ کرد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

اگر به دنبال یک گوشی هوشمند میان رده خوب با تعرفه ارزان هستید، پس این پیشنهاد از Curved باید برای شما مناسب باشد. در آنجا می توانید شیائومی 12 لایت را با 10 گیگابایت LTE، Allnet و نرخ ثابت پیامک با کمتر از 20 یورو در ماه دریافت کنید. ما تمام هزینه ها را محاسبه کرده ایم و نشان داده ایم که چرا معامله خوبی است.

گوشی هوشمند بلاست: شیائومی 12 لایت با تعرفه 10 گیگابایتی

جزئیات تعرفه در یک نگاه:

  • تعرفه: آبی Allnet XL
  • شبکه: o2
  • 10 گیگابایت حجم داده LTE (حداکثر 25 مگابایت بر ثانیه)
  • همه نت و اس ام اس نرخ ثابت
  • رومینگ اتحادیه اروپا گنجانده شده است
  • حداقل مدت 24 ماه، مهلت اطلاع رسانی 1 ماهه

شیائومی 12 لایت با قرارداد: به همین دلیل معامله ارزشش را دارد

هزینه های بسته تعرفه در یک نگاه
شارژ پایه
(ماهانه)
19.99 یورو
اضافه حقوق
(یک بار در ابتدای قرارداد)
1 یورو
هزینه اتصال
(یک بار در ابتدای قرارداد)
0 یورو
حمل دریایی
(یک بار)
4.99 یورو
کل هزینه بعد از 24 ماه
(در صورت فسخ در پایان حداقل مدت قرارداد،
ماهانه و هزینه های یکبار اضافه شده)
485.75 یورو
ارزش دستگاه
(بهترین قیمت آنلاین فعلی با توجه به idealo.de)
389 یورو
تعرفه هزینه موثر
(هزینه کل کمتر از ارزش دستگاه)
96.75 یورو
تعرفه هزینه موثر در ماه 4.03 یورو
به پیشنهاد در Curved.de

بنابراین 12 Lite از شیائومی باید بالاتر از همه چیز باشد برای مبتدیان آگاه به قیمت جالب است کسانی که نمی خواهند بدون تجهیزات خوب کار کنند و برای یک دوربین به خصوص خوب ارزش قائل هستند.

12 Lite است برای تلفن همراه 5G، که با مدرن اسنپدراگون 778G مجهز به پردازنده و اندروید 12 8 گیگابایت رم و ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایت از آن پشتیبانی می کند. که AMOLED-نمایش تلفن همراه روی یک می آید مورب 6.55 اینچ و نرخ تازه سازی 120 هرتز را ارائه می دهد.دوربین سلفی بریدگی در نمایشگر ندارد و در عوض از سوراخ پانچ استفاده شده است. وضوح بسیار خوب 32 مگاپیکسلی را ارائه می دهد.

که شیائومی 12 لایت 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم در اختیار شما قرار می دهد و با توجه به مقایسه قیمت ایده آلو، در حال حاضر حدود 389 یورو (با احتساب حمل و نقل) قیمت دارد. اگر این مبلغ را از مجموع هزینه ها در حداقل مدت 24 کم کنید، 96.75 یورو برای تعرفه باقی می ماند. متناظر 4.03 یورو در ماه، که قیمت ثابتی برای Allnet / SMS با حجم داده 10 گیگابایتی بسیار پایین است. برای مقایسه: بدون تلفن همراه، تعرفه 9.99 یورو در ماه هزینه دارد.

محاسبه با قیمت پایین فقط در صورتی کار می کند که در پایان حداقل مدت قرارداد لغو کنید. اگر این را فراموش کنید، قرارداد تا یک سال دیگر تمدید نمی شود، اما می توان ماهانه آن را لغو کرد.

سازنده چینی شیائومی اغلب در مورد گوشی های هوشمند میان رده یک قدم جلوتر است، زیرا تجهیزات دستگاه ها معمولاً به وضوح رقبا را شکست می دهند. یک گوشی هوشمند مربوطه از سازنده در حال حاضر در برترین معاملات Curved که می توانید آن را پیدا کنید، ارزان است 12 لایت با تعرفه “Blau Allnet XL”. برای پرداخت اضافی فقط 1 یورو و 19.99 یورو در ماه (پیشنهاد را در Curved مشاهده کنید). این تعرفه شامل نرخ ثابت تمام شبکه و پیامک و همچنین 10 گیگابایت حجم داده LTE است – یک بسته همه جانبه بی دغدغه با قیمت مقرون به صرفه.

ویدئو: چگونه بفهمیم تعرفه ارزان است یا نه:

شیائومی 12 لایت: گوشی هوشمند میان رده خوب با قیمت مناسب