گوشی های سامسونگ از ویژگی های عالی برای محافظت از شما برخوردار هستند

به گفته سامسونگ، حالت جدید تعمیر در ابتدا فقط در کره جنوبی و فقط برای گلکسی S21 (تست) معرفی خواهد شد. مدل های دیگر متعاقبا ارائه خواهند شد. مشخص نیست که آیا این ویژگی به ما نیز خواهد رسید یا خیر. ما کاملاً آن را دوست داریم، زیرا به شما امکان می دهد بدون نیاز به بازنشانی کامل تلفن، از حریم خصوصی خود بسیار بهتر محافظت کنید. این یک تسکین واقعی خواهد بود و باید یک ویژگی استاندارد اندروید باشد. شاید دیگر سازندگان آن را تصاحب کنند – یا حتی گوگل و آن را مستقیماً در اندروید ادغام کنند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

سامسونگ نشان می دهد که دوربین 200 مگاپیکسلی برای گوشی های هوشمند چه کاری می تواند انجام دهد

اولین بار برای Samsung Galaxy S21 در کره جنوبی

اگر گوشی هوشمند شما نیاز به تعمیر دارد، دو گزینه دارید. یا از اطلاعات شخصی خود در خارج از سایت نسخه پشتیبان تهیه می کنید و دستگاه را به طور کامل پاک می کنید تا کسی نتواند به شخصی ترین محتوای شما، مانند عکس ها و پیام های متنی دسترسی پیدا کند، یا اطمینان دارید که هیچ اتفاقی نمی افتد. من همیشه اولی را انجام می دهم، زیرا حتی اگر تلاش زیادی لازم باشد، اطلاعات شخصی و محتوای من برای من بسیار مهم است. شما نمی توانید اعتماد کنید که کسی به آنجا نگاه نمی کند. و دقیقا برای این مورد سامسونگ اکنون یک حالت تعمیر مبتکرانه ایجاد کرده است (منبع: سامسونگ).

این یک کابوس واقعی برای دارندگان گوشی های هوشمند است که تلفن همراه مورد علاقه آنها با شخصی ترین محتوا باید تعمیر شود. دقیقاً برای این مورد، سامسونگ اکنون عملکردی را ارائه کرده است که هر گوشی هوشمند باید داشته باشد – صرف نظر از سازنده.

سامسونگ الکترونیکس

سامسونگ حالت تعمیر را یکپارچه می کند

سامسونگ برای گلکسی اس 23 در آستین خود است:

قبل از اینکه تلفن همراه سامسونگ خود را برای سرویس بفرستید، می توانید حالت تعمیر جدید را فعال کنید. این کار تمام محتوای شخصی تلفن همراه را مسدود می کند تا حتی کارکنان خدمات نتوانند به آن دسترسی داشته باشند. با این حال خدمات همچنان ادامه دارد دسترسی به برخی ویژگی‌های گوشی هوشمند، اما فقط برای رفع مشکل کافی استبدون دیدن محتوای شخصی شما عملکرد را می توان از طریق تنظیمات فعال کرد. به محض بازگشت تلفن همراه، می توانید دوباره قفل آن را باز کنید.