گوشی های اندرویدی ویژگی هایی دارند که هر یک از شما باید آن را بدانید

سامسونگ چنین ویژگی را مانند این ویژگی در اندروید 11 ادغام کرده است ویدئو نشان می دهد:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

زبان ها:انگلیسی آلمانی

نسخه:12

رهایی:10/01/2003

مجوز:نرم افزار رایگان

تلفن های اندرویدی: پاک کردن حافظه پنهان می تواند ارزشمند باشد

Samsung One UI 3.0 با اندروید 11 راه اندازی شد

احتمال دیگری نیز وجود دارد

اما این حتی ساده تر است، زیرا برخی از تولیدکنندگان گوشی های هوشمند تعمیر و نگهداری دستگاه را ارائه می دهند در در آنجا باتری، حافظه، حافظه کاری و محافظت از دستگاه تنها با یک فشار بهینه می شوند. اگر چنین عملکردی دارید، باید به طور مرتب از آن استفاده کنید تا تلفن همراه سریع بماند و حافظه غیر ضروری اشغال نشود. در بخش رده بالا با فضای ذخیره سازی و رم زیاد، این معمولاً مشکل بزرگی نیست، اما می تواند تفاوت زیادی در تلفن های همراه سطح پایه و میان رده ایجاد کند.

آخرین باری که گوشی اندرویدی خود را پاکسازی کردید و از شر فایل های غیر ضروری خلاص شدید کی بود؟ اکثر کاربران اندروید به هیچ وجه نباید این کار را انجام دهند، زیرا تلفن های هوشمند مدرن در تمیز کردن خود بسیار خوب هستند. بر این اساس، نتیجه همکاران اندروید اتوریتی مشخص بود که 50 درصد پس از نظرسنجی دقیقا این پاسخ را انتخاب کردند. فقط یک پنجم گفتند که گوشی خود را در هفته گذشته تمیز کرده اند. این شکاف برای بقیه بیشتر بود. پاکسازی دستی می تواند تأثیر مثبتی داشته باشد.

به خصوص زمانی که یک برنامه یا بازی به درستی کار نمی کند، می تواند پاک کردن کش از طریق تنظیمات منطقی است بودن. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به تنظیمات و برنامه ها بروید. در آنجا برنامه هایی را که بیشترین حافظه را اشغال می کنند مرتب می کنید، به ویژگی ها رفته و کش را حذف می کنید. اگر دیگر از برنامه ای استفاده نمی کنید اما نمی خواهید آن را حذف کنید، می توانید مقداری فضای ذخیره سازی نیز ذخیره کنید. با این حال، دفعه بعد که برنامه را راه اندازی می کنید، بارگیری آن کمی بیشتر طول می کشد.

گوشی‌های هوشمند اندرویدی مدرن اکنون به قدری روان کار می‌کنند که به سختی مجبور به کمک کردن به آن هستید. همه چیز مانند ساعت و تقریباً به صورت جادویی اجرا می شود. با این حال، یک ویژگی وجود دارد که باید هر چند وقت یکبار آن را اجرا کنید تا از پتانسیل کامل گوشی خود استفاده کنید. بسیاری حتی از این ویژگی مفید آگاه نیستند.