گم شده در PS5: شما نمی توانید این 6 بازی PS4 را در کنسول جدید بازی کنید

پوچ ترین چیز در پایان می آید! در Afro Samurai 2 Revenge of Kuma Volume One، ما نقش کوما را بر عهده می گیریم که پس از سلاخی وحشیانه دوستان و خانواده، تلاشی خونین را برای انتقام آغاز می کند. سامورایی با سر خرس عروسکی هیچ اسیر نمی گیرد.

گرافیک شیک، اما بازی کم – احتمالاً Robinson: The Journey را می توان خیلی سریع خلاصه کرد. اگرچه بازی کوهنوردی برای PlayStation VR یک تجربه بازی همهجانبه را ارائه می دهد، اما نمی تواند بازیکنان را برای ادامه بازی برای مدت طولانی ترغیب کند. این موضوع توسط تست GIGA ما نیز تایید شده است.

پلی استیشن 5 جدید سونی اکنون بیش از دو سال است که وارد بازار شده است. در مرحله اول، این شرکت در مورد ویژگی هایی که طرفداران می توانند منتظر آن باشند افتخار کرد. در بالای لیست: سازگاری با عقب.

حتی اگر 6 بازی PS4 ذکر شده در حال حاضر روی PS5 اجرا نمی شوند، که هنوز هم نمی توانند اجرا شوند! TT Isle of Man – Ride on the Edge 2 به عنوان مثال، قبلاً روی کنسول نسل بعدی اجرا نمی شد، اما از آن زمان به روز شده است تا مسابقه موتور سیکلت را روی PS5 قابل بازی کند.

در پلی استیشن 5 می توانید تمام بازی های PS4 خود را بازی کنید – یا حداقل تقریباً همه آنها. همانطور که سونی در جلسه پرسش و پاسخ رسمی اعلام کرد، در حال حاضر 6 استثنا از این قاعده وجود دارد. شما نمی توانید 6 بازی قدیمی PS4 زیر را روی PS5 بازی کنید.

شبیه سازی Singstar “We Sing” به حداکثر 10 بازیکن اجازه می دهد تا به طور همزمان برای کسب بالاترین امتیاز رقابت کنند. هر کس بهترین پوشش را به میکروفون بکوبد برنده است!

در ابتدا بازی معمایی و معمایی Hitman GO فقط برای اندروید و iOS منتشر شد. در نسخه قطعی، Agent 47 اکنون راه خود را به PC، PS Vita و PS4 در این نسخه “بازی تخته” باز کرده است. علاوه بر امتیاز همه DLC ها، برخی از پیشرفت های گرافیکی نیز در “نسخه قطعی” قابل تحسین است.

بنابراین به نظر می رسد فهرست بازی های PS4 که در آینده روی PS5 اجرا نخواهند شد کم کم در حال کاهش است (منبع: پلی استیشن). فقط طرفداران شادون قطعا چیزی دریافت نخواهد کرد توسعه‌دهندگان قبلاً اعلام کرده‌اند که پیاده‌سازی برای PS5 بیش از حد نیاز به منابع دارد و بنابراین در برنامه نیست.



منبع

یک بازی PlayLink برای همه دوستان بازی با ورق. به جای استفاده از کنترلر، تمام ورودی ها از طریق گوشی هوشمند شما داده می شود. انتخاب های بازی عبارتند از کلاسیک تگزاس هولدم پوکر، Crazy Eights، Black Jack، Rummy و Hearts.

Shadwen سعی می کند عناصر مخفی کاری را با توانایی متوقف کردن زمان ترکیب کند. روی کاغذ بسیار هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد، اما چند ساعت طول می‌کشد تا به آن عادت کنید و داستان واقعاً پیش نمی‌رود. همچنین اشیاء باگ ​​و کنترل‌های بی‌دردسر وجود دارد.

اکنون می توانید تقریباً تمام بازی های PS4 را روی PS5 خود بازی کنید، اما چند استثناء کوچک وجود دارد. 6 بازی در حال حاضر با کنسول نسل بعدی سونی سازگار نیستند و به احتمال زیاد هرگز سازگار نیستند.

PS5: 6 بازی PS4 روی کنسول نسل بعدی قابل پخش نیستند