کیانو ریوز پس از تقریبا 30 سال به ریشه های خود بازگشت

در واقع، بیل (زمستان) و تد (ریوز) فقط می خواهند موسیقی بسازند. سنگ خوب و اوقات فراغت کالاهای مهمی برای دو دوست هستند که باید حفظ شوند – حتی به عنوان پدر. اما آینده نقشه های دیگری دارد و به این دو مرد هشدار می دهد که ممکن است پایان نوع بشر نزدیک باشد. فقط بیل و تد می توانند با یافتن آهنگ عالی از تراژدی جلوگیری کنند. با جهش در زمان، از دخترانشان، شخصیت‌های تاریخی و افسانه‌های واقعی راک که روی مهارت‌های دوتایی موسیقی حساب می‌کنند کمک می‌گیرند.

“بیل و تد جهان را نجات می دهند”: پایان سفر؟

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

برای مدت طولانی غیرقابل تصور بود که بیل و تد بازگشت خود را در صفحه بزرگ جشن بگیرند. برای طرفداران قسم خورده، اکنون این سوال مطرح می شود که آیا دنباله ای دیگر می تواند زودتر از آن بیاید یا اینکه 30 سال دیگر باید بگذرد؟ سوالاتی که حتی فیلمسازان مسئول، کریس متسون و اد سولومون، تمایلی به پاسخ دادن به آنها ندارند. آنها در مصاحبه ای با ScreenRant گفتند که سفر بیل و تد به عنوان یک سه گانه به پایان رسیده است. با این حال، این شانس که سریال بتواند به شکلی متفاوت ادامه یابد، آشکار است، زیرا به هر حال، دو دختر بیل و تد در “بیل و تد جهان را نجات می دهند” نقش مهمی خداحافظی نهایی متفاوت به نظر می رسد!

بازگشت به ریشه ها! بازیگر کیانو ریوز به ژانر اکشن پشت کرده و بار دیگر در نقش یک شخصیت فرقه واقعی قرار می گیرد.

اگرچه کیانو ریوز از آن زمان به عنوان یک ستاره اکشن نام خود را به‌عنوان یک ستاره اکشن مطرح کرد و در مجموعه‌های جان ویک تعداد اعضای بدن خود را افزایش داد، اما فراموش نکرده که آغازش کجا بود. پس از تقریبا 30 سال او دوباره خود را به عنوان نوازنده تد نشان داد و قسمت سوم “بیل و تد را نجات می دهند جهان” را با الکس وینتر در نقش بیل ارائه کرد. بر نتفلیکس شما می توانید سرگرمی حواس پرت را دنبال کنید.

همه شروع ها دشوار است. زمانی که کیانو ریوز برای اولین بار در اوایل کارش پیشنهاداتی را پذیرفت، آنها فقط برای سریال های تلویزیونی یا نقش های کوچک در فیلم های کمتر موفق بودند. در پایان دهه 1980، پس از بازی در صحنه و لباس کلاسیک «رابطان خطرناک» در کنار گلن کلوز («همسر برنده جایزه نوبل») و جان مالکوویچ («Con Air»)، یکی از اولین نقش‌های اصلی او دنبال شد. اگرچه کمدی “سفر دیوانه بیل و تد در طول زمان” با سود ناخالص 40 میلیون دلاری تنها موفقیت متوسطی در باکس آفیس داشت، اما داستان درباره دو موسیقیدان سنگسار شده به سرعت شخصیتی کالت پیدا کرد. دنباله در سال 1991 دنبال شد.

آیا در حال حاضر واقعاً در مورد فیلم هیجان زده هستید؟ می‌توانید در اولین صحنه‌های تریلر ببینید چه چیزی در انتظار بیل و تد در سفر تازه‌شان در فضا و زمان است.

“بیل و تد جهان را نجات می دهند”: موضوع این است

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع