کیانو ریوز در این اکشن هیجانی حتی از جان ویک هم سرسخت تر است

به نظر می رسد برخی از بازیگران ژانری برای آنها وجود دارد. چه آدام سندلر و کمدی، چه کایرا نایتلی و درام یا کیانو ریوز و اکشن. که فقط مناسب است. ریوز قبل از اینکه نام خود را به عنوان هیتمن بدنام “جان ویک” بسازد، آرزو داشت پلیس لس آنجلس شود و همچنین باعث اکشن و هیجان زیادی شد. اکشن تقریبا فراموش شده تریلر “پادشاهان خیابان” با ریوز می توانید از جمعه 26 می 2023، در اشتراک پخش جریانی در Disney+ تماشا کنید.

مهمتر از همه، شما می توانید انتظار یک بازیگر کاملا برتر را داشته باشید. در حالی که ریوز نقش اصلی لودلو پلیس لس آنجلس را بر عهده می‌گیرد، نقش‌های فرعی نیز کم‌نظیر نیستند، با فارست ویتاکر در نقش رئیس لودلو، هیو لوری به‌عنوان بازرس داخلی و تری کروس در نقش شریک قتل‌شده لودلو. علاوه بر این، کریس ایوانز که نهایتاً به عنوان “کاپیتان آمریکا” معروف شد، هر از گاهی با مهارت از تصویر می پرد. برای کسانی که قبلاً فیلم‌هایی مانند «روز آموزش» و «SWAT» ساخته کارگردان دیوید آیر را جشن گرفته‌اند، خوشحال می‌شوند که کارگردان «پادشاهان خیابان» نیز مسئول آن بوده است. تماشای این فیلم برای عاشقان اکشن واقعی ضروری است!

ستاره «تعادل کننده» در نقش فرشته انتقام جو

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

«جان ویک» عمدتاً به خاطر تعهد و تکنیک‌های سخت مبارزه‌اش به یاد می‌آید. این پلیس پیشرو را بالا می برد.

احتمالاً تعداد کمی از طرفداران اکشن سریال “جان ویک” را نمی شناسند. اما کاری که ریوز تاکنون در چهار قسمت از آن استاد شده است توسط دیگر شخصیت های فیلم نیز انجام شده است. دنزل واشنگتن که قبلاً در «روز آموزشی» (اشتراک پخش جریانی در نتفلیکس) متقاعد شده است، با «تعادل کننده» به دنبال عدالت است. برای همه کسانی که از قبل «پادشاهان خیابان» را می‌شناسند یا می‌خواهند بعد از آن اقدام انتقام‌جویانه‌تری داشته باشند، «Equalizer» و «Equalizer 2» جایگزین خوبی برای پخش جریانی هستند. Netflix به شما این امکان را می‌دهد که قسمت اول سریال را پخش کنید و قسمت دوم را تماشا کنید. اتفاقاً قسمت سوم و آخر در سال 2023 با «Equalizer 3» دنبال می‌شود.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

واضح است که مجموعه فیلم های «جان ویک» یک شاهکار است. در ویدیوی زیر می توانید بدانید که کدام پنج فرنچایز اکشن بهترین هستند.

این چیزی است که می توانید از اکشن هیجان انگیز “Sreet Kings” انتظار داشته باشید