کوپن Ikea: اعتبار و ارزش را جستجو کنید

نسبت به سال های گذشته، کوپن از درب ششم در تقویم ظهور است فقط برای بازخرید در رستوران مورد نظر. علاوه بر این، ارزش کوپن رستوران برای همه تقویم‌های ظهور Ikea معتبر است به 5 یورو درست شد. بنابراین هیچ کارت اعتباری وجود ندارد که ارزش بیشتری داشته باشد. در مورد کوپن 24 دسامبر وضعیت متفاوت است. مانند سال های گذشته، این را می توان برای اقلامی از طیف Ikea بازخرید کرد. علاوه بر این، با کمی شانس می توانید بیش از 5 یورو دریافت کنید.

کوپن تقویم ظهور Ikea: مقدار را جویا شوید – این روش کار می کند

کارت مربوطه در روز سنت نیکلاس، 6 دسامبر، و در شب کریسمس در 24 در در تقویم پنهان شد. کارت پیش پرداخت برای روز سنت نیکلاس در ابتدای ژوئن 2023 منقضی می شود. می‌توانید وب‌سایت Ikea را بررسی کنید که کوپن‌ها چه مدت اعتبار دارند و هنوز چقدر پول در بالای آنها وجود دارد.

Ikea: ارزش کوپن من چقدر است و هنوز چقدر اعتبار دارد؟

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

سال گذشته، Ikea دوباره یک تقویم ظهور در محدوده خود داشت که به شما دو کوپن داد. چه کسی کارت های پیش پرداخت را از تقویم می گیرد، این سوال پیش می آید که ارزش کارت های اعتباری چقدر است. اولین کوپن امروز، 6 ژوئن 2023 منقضی می شود. شما نه تنها می‌توانید ارزش کوپن‌های تقویم ظهور را به‌صورت آنلاین، بلکه همه کارت‌های اعتباری Ikea را نیز جویا شوید.

IKEA

به این ترتیب می توانید موجودی (باقیمانده) سایر کوپن های Ikea را نیز بررسی کنید.

نکته: اگر برای خبرنامه Ikea ثبت نام کنید، با کمی خوش شانسی، کوپن هایی نیز در طول سال دریافت خواهید کرد.

نحوه بررسی میزان اعتبار باقی مانده در کوپن Ikea:

  1. این وب سایت را در Ikea کنترل می کند.
  2. شما نیاز به یک حساب آنلاین دارید. بدون حساب شما می توانید فیلد را ببینید اما نمی توانید هیچ ورودی انجام دهید. بنابراین وارد حساب Ikea خود شوید.
  3. سپس در صفحه خدمات به پایین اسکرول کنید.
  4. در اینجا فیلدی را با عنوان “بررسی موجودی کارت خود” پیدا خواهید کرد.
  5. 13 رقم آخر کارت اعتباری را در اینجا وارد کنید. می توانید آنها را در قسمت پایین سمت چپ چاپ شده در پشت پیدا کنید. می توانید اولین بلوک اعداد را رد کنید.
  6. سپس می‌توانید ببینید چقدر اعتبار هنوز روی کارت است و چقدر می‌توانید آن را بازخرید کنید.

حداقل مقدار 5 یورو است. با کمی شانس، کوپن را می توان با اعتباری نیز بازخرید کرد 10 یورو، 100 یورو یا حتی 1000 یورو موظف بودن. البته، هنگام پرداخت با آن در صندوق، می توانید مستقیماً متوجه شوید که چه مقدار پول در کوپن شما وجود دارد. همچنین می توانید از قبل موجودی را استعلام کنید. برای این کار نیازی به حساب Ikea ندارید.

  1. در عوض، فقط به وب سایت Ikea بروید.
  2. سپس منطقه را برای “کارت هدیه” بر. به عنوان مثال، می‌توانید از طریق پیوندی که در قسمت «خدمات و راهنما» با عنوان مربوطه وجود دارد، به بخش پایین دسترسی پیدا کنید.
  3. به پایین صفحه رجوع کنید. در اینجا گزینه “موجودی کارت هدیه، کارت اعتباری یا کارت کمپین IKEA خود را بررسی کنید“.
  4. زیر فیلد وارد کنید “موجودی کارت خود را بررسی کنیدشماره کارت را وارد کنید.
  5. در مورد است با 13 رقم. کد چاپ شده در پایین سمت چپ در پشت کوپن تقویم ظهور را خواهید دید. 13 عدد آخر را وارد کنید.
  6. سپس روی فلش ضربه بزنید. سپس شما موجودی و تاریخ انقضا نمایش داده.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر