کنچیتا وورست “برخیز مانند ققنوس”: پرتره ای از برنده ESC اتریش

مسابقه آواز یوروویژن 2014 که در کپنهاگ برگزار شد به شخصیت خیالی کونچیتا وورست برای اتریش رسید. نه تنها پیروزی، بلکه ظاهر هنرمند نیز جلب توجه می کند. کونچیتا وورست با لباس‌ها و کفش‌های پاشنه بلند، اما با ریش کامل مشکی، عمداً اجرای صحنه‌ای خود را اجرا می‌کند. نام و ظاهر هر دو آزاد است و توسط خود هنرمند انتخاب شده است. توماس نویورث پشت شخصیت خیالی و درگ کوئین قرار دارد. با اجرای فوق العاده و آهنگ “Rise Like A Phoenix” می توان پیروزی در ESC 2014 را برای اتریش به ارمغان آورد.

پس از برنده شدن در ESC، آلبوم “Conchita”، حضورهای مختلف تلویزیونی، چندین جایزه و یک تور با گروه خود در سراسر جهان دنبال شد. آلبوم‌های دیگری مانند From Vienna With Love (2018) و Truth Over Magnitude (2019) دنبال شدند. آلبوم سوم نیز شامل موسیقی الکترونیک بود و عنوان پروژه WURST را به خود اختصاص داد. از آن زمان، نویورث نه تنها شخصیت خیالی خود کونچیتا، بلکه هنرمند WURST را نیز نشان داد. اما نه تنها در دنیای موسیقی اجراهای متعددی وجود دارد، بلکه در مناطق دیگر نیز Neuwirth برای تحمل همه مبارزه می کند. برای مثال، کونچیتا در یوروپراید 2019 سفیر بود.

Conchita Wurst – نمایه

  • نام: کونچیتا وورست
  • نام واقعی: توماس نویورث
  • تولد: 6 نوامبر 1988
  • محل تولد: گموندن
  • علامت زودیاک: عقرب
  • حرفه: خواننده
  • رسانه های اجتماعی: اینستاگرام، فیسبوک، یوتیوب، توییتر

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

“Rise Like A Phoenix” به کونچیتا وورست کمک کرد تا در سطح بین المللی موفق شود. شما می توانید اجرای مسابقه آهنگ یوروویژن 2014 را در این ویدئو مشاهده کنید:

راه کونچیتا به ESC 2014

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

نکته خواندن

برای تحمل و آزادی، این چیزی است که کونچیتا برای آن ایستاده است. ظاهر و ظاهر نه تنها با نقش های جنسیتی بازی می کند، بلکه عمدا آنها را تحریک می کند. در نتیجه، او توجه زیادی را به خود جلب می کند – حتی در طول مسابقه. این مورد آنقدر مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت که او پیروزی ESC را برای اتریش به ارمغان آورد. کونچیتا وورست به یک فرد مهم در جامعه LGBTQI+ تبدیل می شود. برای اتریش این دومین پیروزی ESC از زمان Udo Jürgens “Merci Chérie” در سال 1966 است.

کونچیتا از زمان پیروزی در سال 2014 این کار را انجام داده است

اولینا والکنباخ

کونچیتا در ESC 2014

در سال 2014، کونچیتا وورست با “Rise Like A Phoenix” برنده جایزه ESC برای اتریش شد. اما شخصیت داستانی امروز چطور؟ ما به شما یک نمای کلی می دهیم.

درگ کوئین چند سال قبل از شرکت در ESC به شهرت ملی دست یافت. در سال 2007، توماس در نمایش بازیگری ORF “Starmania” مقام دوم را به دست آورد، چهار سال بعد به عنوان Conchita Wurst در نمایش اتریشی “The Great Chance”. اکنون تمام اتریش درگ ملکه کونچیتا وورست را می شناسد. وورست قدرت خود را در دور مقدماتی اتریش برای ESC در سال 2012 امتحان کرد، اما نتوانست قانع کند. با این حال، عملکرد او ناموفق نیست. در سپتامبر 2013 اعلام شد که او نماینده اتریش خواهد بود و بدون تصمیم اولیه یا اعلام آهنگ.