کنسول هرگز اینقدر رنگارنگ نبوده است

نینتندو در حال آماده شدن برای عرضه یک سوییچ جدید با نمایشگر OLED است. نسخه ویژه در درجه اول برای طرفداران بازی Splatoon طراحی شده است، اما به دلیل رنگارنگ بودن باید مورد استقبال سایر گیمرها نیز قرار گیرد. با این حال، همانطور که یک ویدیو تأیید می کند، این یک Nintendo Switch Pro نیست.

سوئیچ نینتندو

نینتندو سوییچ: نسخه Splatoon در راه است

همانطور که شایسته یک تیرانداز رنگارنگ برای یک کنسول است، نینتندو سوییچ آینده بسیار رنگارنگ تر است. این را می توان به ویژه در Joy-Cons مشاهده کرد که هر کدام دارای گرادیان های رنگی متفاوتی هستند. از طرف دیگر، قسمت پشتی نسخه ویژه در سایه های خاکستری است و الگوها و نمادهای Splatoon 3 در اینجا غالب است (منبع: نینتندو در یوتیوب).

نینتندو نسخه Splatoon را می خواهد از 26 آگوست 2022 حدود دو هفته قبل از عرضه Splatoon 3 به فروش می رسد. مطالب بازاریابی نینتندو نشان می دهد که خود بازی باید جداگانه خریداری شود. بنابراین طرفداران Splatoon اگر نسخه Splatoon را دریافت کنند زودتر به قسمت سوم سریال نمی رسند.



منبع

نینتندو از یک سوییچ جدید با نمایشگر OLED رونمایی کرد. با این حال، این فقط از نظر خارجی با مدل موجود متفاوت است. این یک نسخه ویژه است، زیرا قبلاً برای بازی های Animal Crossing و Diablo 3 در دسترس بود. حالا نوبت Splatoon است، درست به موقع برای عرضه انحصاری Splatoon 3 Switch در 9 سپتامبر.

پس از اعلام رسمی نینتندو، همچنین مشخص است که در آینده شایعاتی در مورد Switch Pro احتمالی بار دیگر باد از بادبان ها خارج شد. تعداد زیادی از دارندگان سوییچ اکنون آرزوی یک نسخه حرفه ای مجهزتر از کنسول قابل حمل نینتندو را دارند. فقط خود سازنده می داند که آیا Switch Pro وجود خواهد داشت یا خیر.

نینتندو سوییچ: این چیزی است که نوع Splatoon به نظر می رسد

Nintendo: Splatoon Switch در 26 آگوست عرضه می شود

اطلاعات بیشتر در مورد نسخه Splatoon نینتندو سوییچ در ویدیو: