کل کشور از نمایش این فیلم اکشن جدید خودداری می کنند

نکته خواندن

نسخه:وب

داستان و واقعیت طبق تعریف دو چیز متفاوت هستند. با این حال، فیلم‌ها و سریال‌ها می‌توانند به خوبی بر نظرات مردم یا دیدگاه‌ها در مورد موضوعات تأثیر بگذارند، اگر مرزبندی خط باریک باشد. این چالشی بود که فیلیپین در شروع فیلم برجسته اکشن جرارد باتلر با آن مواجه شد. به گزارش NME، سناتور رابین پادیلا از نمایش جزیره جولو ناراضی بود، زیرا به اعتقاد او این تصور ایجاد می شود که منطقه منحصراً توسط شورشیان و جنگجویان نظامی اشغال شده است. کمیسیون MTRCB که به بررسی و ارزیابی فیلم ها و سریال ها می پرداخت، این برداشت را تأیید کرد. در نتیجه، توزیع کننده فیلیپینی نمایش «هواپیما» در سینماهای محلی را پس گرفت. یک پیامد خشن! می توانید دریابید که آیا این تصور می توانست در بین بینندگان سراسر جهان اینقدر قوی شود از جمعه 2 ژوئن 2023 وای خودت را چک کن برخلاف نتفلیکس و پرایم ویدیو، ارائه‌دهنده پخش جریانی آلمانی موفقیت سال 2023 را منحصراً به عنوان اشتراک نشان می‌دهد.

فروش 52.2 میلیون دلاری و بودجه تخمینی 25 میلیون دلاری باید تهیه کنندگان «هواپیما» را راضی می کرد. جای تعجبی نیست که تایید یک دنباله به طور رسمی وارد بازار شود. داستان برنامه ریزی شده به جای اینکه به آسمان برود، اکنون به دریاهای آزاد می رود، زیرا عنوان “کشتی” بدون تردید مشخص می کند که کدام وسیله حمل و نقل مورد توجه قرار خواهد گرفت. ساده اما موثر: با توجه به انتخاب عنوان، مغز متفکران خلاق هنوز گزینه های متعددی برای دنباله های بالقوه دارند که فضای زیادی را برای اکشن باقی می گذارد.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع زبان ها:آلمانی

همه چیز برای تصویر! یکی از کشورهای آسیای جنوب شرقی به هیچ وجه با به تصویر کشیدن یک منطقه خاص در آخرین فیلم اکشن با بازی جرارد باتلر موافق نبود.

“هواپیما”: دنباله تایید شد

شما می توانید اولین برداشت از مشکلاتی را که سلاح همه منظوره اکشن جرارد باتلر با آن دست و پنجه نرم می کند، در تریلر فیلم ببینید:

هواپیما درباره چیست؟

خلبان برودی تورنس (جرارد باتلر) می داند که چگونه با آشفتگی مقابله کند. رعد و برق و طوفان شدید برای خلبان باتجربه غیر معمول نیست. با این حال، هنگامی که پرواز برنامه ریزی شده او مورد اصابت صاعقه قرار می گیرد، به طور غیرمنتظره ای مجبور می شود در یک جزیره کوچک فرود اضطراری کند. چیزی که به نظر می رسد یک نعمت در مبدل است، شروع یک مشکل بسیار بزرگتر است. شورشیان ادعای مالکیت جزیره را گرفته اند و مسافران تورنس را به گروگان می گیرند. تورنس همراه با محکوم و قاتل مظنون به نام لوئیس گاسپار (مایک کولتر) که این پرواز برای او حمل و نقل زندانی بود، هر کاری که ممکن است برای نجات مسافرانش انجام می دهد.

GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر