کلاهک دودکش مدل DN-G1 فروشندگان و قیمت لوازم جانبی لوازم خانگی

ساختار این کلاهک به شکلی است که تمام قسمت های آن به شکل گرد می باشد. دقت کنید که برای تخلیه هوا حتما باید قطر لوله های این دودکش با هم یکسان باشد . زیرا در صورت کاهش قطر در هر قسمتی که باشد اصطلاحاً خفگی ایجاد شده و دود نمی تواند به طور کامل از محیط خارج شود. و در صورت نیاز می توانید از تبدیل نیز جهت یکسان کردن قطر بخش های مختلف کلاهک استفاده کنید. قطر تاج کلاهک دودکش، مقداری از قطر پایه بزرگ تر می باشد و از امکان ورود آب به دورن لوله جلوگیری می کند.

مشخصات فنی کلاهک دودکش مدل DN-G1

کلاهک دودکش اچ گرد از مدل های بسیار قدیمی کلاهک دود کش ها محسوب می شود. ظاهر و شکل این مدل دود کش به شکل حرف اچ لاتین می باشد که توسط پایه ای که به این اچ وصل می شود و هوایی که در درون لوله های دود کش می باشد را به داخل کلاهک دود کش هدایت می کند و در هوای آزاد کلاهک دودکش خالی می گردد. کلیه مقاطع این محصول به شکل گرد و استوانه ای می باشند و از چهار قسمت گردی که به شکل تو در تو به هم دیگر وصل شده اند ساخته شده است. نکته ی مهمی که باید رعایت کرد این است که همه ی اجزای کلاهک، باید دارای قطری هم اندازه با لوله اصلی دود کشی که دود از آن خارج می گردد، باشند. به این دلیل که اگر قطر کلاهک دود کش کوچک باشد باعث خفه شدن مسیر و ایجاد اختلال در جریان مکش دود، از کلاهک دود کش می شود. از استفاده کردن تبدیل هایی که قطر آن ها نسبت به قطر لوله ی اصلی کمتر می باشد جدا خودداری کنید، ولی استفاده کردن از تبدیل هایی برای اینکه قطر لوله ی کلاهک دودکش را بزرگتر کنید مشکلی ندارد.

کلاهک دودکش مدل DN-G1 فروشندگان و قیمت لوازم جانبی لوازم خانگی شما می توانید با کلیک بر روی علامت بلندگو در کنار لغات، تلفظ انگلیسی آن ها را نیز گوش دهید. دلیل نام گذاری این نوع کلاهک ،به نام کلاهک چینی ،میزان شباهت آن به کلاه های قدیمی چینی ها است. کلاهک‌های H ساخته شده از آهن سیاه، برای پوشاندن رایزرهای تأسیساتی استفاده می‌شوند.

دریچه داکت اسپلیت

این نوع از دودکش مورد تایید کارشناسان رسمی شرکت گاز نیز بوده و با به‌کارگیری از آن تاییدیه این اداره را برای تاسیسات گرمایشی ساختمان‌های نوساز به‌دست خواهید آورد. دودکش سیمانی در اندازه، قطر و به شکل گرد یا چهارگوش قابلیت تولید را خواهد داشت. محاسبه ی دقیق ارتفاع کلاهک کلبه ای و نیز تعداد پره های آن از جمله مواردی است که در ارتقای بازدهی آن موثر می باشد. اما در صورت نیاز به مکش بیشتر و تخلیه ی سریع دود و آلاینده از محوطه ی داخلی حجم آن،به تناسب فشار هوای خروجی می توان تعداد پره های آن را را به هر تعداد که لازم باشد افزایش داد. وجود کلاهک دودکش برای حفظ ایمنی ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی مهم و ضروری می باشد.

کلاهک گرد را نیز می توان از ورق گالوانیزه ،،سیاه، روغنی ،ورق رنگی و همچنین از ورق استیل توللید نمود. شکل ظاهری این نوع دودکش ها از یک استوانه و یک تاج توخالی تشکیل شده است که ارتفاع و قطر استوانه هیچ محدودیتی ندارد و کارفرما می تواند بر اساس نیاز خود استوانه مورد نظر خود را سفارش دهد. این نوع کلاهک نیز مشابه کلاهک اِچ گرد می باشد و تنها تفاوت آن در شکل ظاهری و ساختارش است به طوری که تمام قسمت های این دودکش به شکل چهارگوش ساخته شده است . در ادامه می خواهیم انواع مختلف دودکش های پشت بام را بررسی کرده و در انتخاب دودکش مورد نیاز برای منزلتان ،شما را راهنمائی کنیم .لطفا تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید. سیستم دودکش باید با روش های اصولی و به صورت مهندسی شده اجرا شود تا دود ناشی از وسایل گاز سوز خانگی یا صنعتی را به طور کامل از محیط خارج نماید تا خدای نکرده برای افراد حاضر در محل حوادثی رخ ندهد. از جمله مواردی که در حفظ ایمنی منازل ،ادارات و شرکت ها باید مورد توجه ویژه ای قرار گیرد .تعبیه ی سیستم دودکش مناسب در هنگام ساخت بنا است.

الف- کلاهک دودکش طرح چینی گرد:

این دیکشنری آنلاین شامل کلیه اصطلاحات گرایش های سازه، زلزله، راه و ترابری، عمران آب، ژئوتکنیک، خاک و پی و … این دیکشنری دوزبانه است و با توجه به اینکه در کادر جستجو به چه زبانی تایپ کنید، معانی معادل کلمه نمایش داده خواهد شد. اگر کلمه فارسی تایپ نمایید معادل های انگلیسی کلمه نمایش داده خواهد شد. دیکشنری تخصصی عمران را مرتبا بروزرسانی می کنیم و اصطلاحات تخصصی جدید به ان می افزاییم.

  • جنس این محصول از ورق های گالوانیزه، روغنی، سیاه، رنگی و حتی از ورق های استیل نیز می باشد.
  • کلاهک دودکش با طرح اچ گرد دسته ای از این نوع کلاهک است که گرد و استوانه ای بوده و به دلیل برابر بودن قطر لوله های دودکش با دودکش اصلی خانه، دود را به خوبی تخلیه می کند.
  • ساختار این کلاهک دودکش بصورت حرف H لاتین اما با مقطع چهارگوش می باشد که با استفاده از پایه مکعبی هوای داخل کانال چهارگوش دودکش را به سمت بیرون هدایت می کند.
  • دلیل نام گذاری این نوع کلاهک ،به نام کلاهک چینی ،میزان شباهت آن به کلاه های قدیمی چینی ها است.
  • ظاهر و شکل این مدل دود کش به شکل حرف اچ لاتین می باشد که توسط پایه ای که به این اچ وصل می شود و هوایی که در درون لوله های دود کش می باشد را به داخل کلاهک دود کش هدایت می کند و در هوای آزاد خالی می گردد.