کلاسیک های پرطرفدار با حق بیمه های سنگین

افزایش قیمت ها هیچ وقت تمام نمی شود چه در پمپ باشد و چه زمانی که هزینه خدمات در حال افزایش است، بسیاری از مصرف کنندگان نگران تورم هستند. این همچنین به Ikea راه پیدا کرده است، جایی که مشتریان در واقع همیشه می توانند به قیمت های پایین متکی باشند. اما آن زمان ها تمام شده است.

Ikea درست می‌گوید: قیمت‌ها را می‌توان 4 بار در سال افزایش داد

هرکسی که دوست دارد ابزارهای مفید، لوازم خانگی یا مبلمان را در Ikea تهیه کند، باید این کار را انجام دهد افزایش قیمت سنگین را بپذیرید. زنجیره مبلمان نه تنها در حال حاضر برای بسیاری از محصولات هزینه اضافی دریافت می کند، بلکه در آینده نیز سیاست قیمت گذاری جدیدی را دنبال خواهد کرد. قیمت‌های پایدار درازمدت، همانطور که مشتریان عادت کرده‌اند، مربوط به گذشته است.

در ابتدای سال، ایکیا اعلام کرد که قیمت ها را به طور متوسط ​​9 درصد در سراسر جهان افزایش خواهد داد. با این حال، این می تواند در کشورهای مختلف متفاوت باشد. همانطور که انتظار میرفت به طور خاص به انفجارهای قیمتی که تا 100 درصد مشتریان آلمانی داشتند ضربه زد.



منبع

کلاسیک کلاسیک Ikea گران‌تر می‌شود: برای قفسه بیلی سفید، اندازه 80 x 202 سانتی‌متر، از 39.39 یورو در سال 2021 به 55 یورو در حال حاضر افزایش می‌یابد (آن را در Ikea ببینید). دونده جلو فعلی است صندلی راحتی Rattan Buskbo: از 99 یورو اکنون دو برابر گرانتر است و 199 یورو است (به Ikea مراجعه کنید). قیمت محصولات فناوری مانند سری بلندگوهای محبوب Symfonisk تا کنون 30 درصد افزایش یافته است (به Ikea مراجعه کنید). در شرایط کنونی، هم مبلمان و هم محصولات فنی به طور ویژه تحت تاثیر افزایش قیمت ها هستند.

IKEA یک چرخش جدید برای تعدیل قیمت ها برنامه ریزی می کند. تا کنون سالی یکبار قیمت ها اصلاح شده است. این لزوماً به این معنی نیست که بیشتر مورد نیاز است. هزینه های مشتریان را نیز می توان به سمت پایین تنظیم کرد. در شرایط فعلی – با مشکلات تحویل، گرانی مواد اولیه و هزینه های بالای انرژی – اینطور نیست.

با مرحله ای که اکنون تصمیم گرفته شده است، Ikea می تواند در آینده سریعتر به افزایش هزینه های تولید واکنش نشان دهد: هر سه ماه یکبار می خواهید قیمت ها را اصلاح کنید، همانطور که روزنامه فرانکفورت یکشنبه با استناد به اطلاعات Ikea گزارش می دهد. در بدترین سناریو برای مشتریان، همه چیز به جای یک بار، چهار بار در سال بالا می رود. می توان فرض کرد که بسیاری از مراحل قیمت کوچکتر از یک مرحله بزرگ باقی می مانند.

تجهیزات خانه هوشمند مانند Ikea می تواند به کاهش هزینه برق کمک کند:

تا 100 درصد گران تر: بیلی و شرکت در حال تبدیل شدن به یک کالای لوکس هستند