Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
کره ای ها راه تسلا را نمی روند - مجله تکنولوژی فودزیلا

کره ای ها راه تسلا را نمی روند

همانطور که مایکل کول، رئیس اروپایی هیوندای تصریح می کند، سازنده کره ای می خواهد به جای اینکه توسط دیگران هدایت شود، قیمت های خود را تعیین کند. “ما کاری را انجام ندهید که من آن را واکنش زانو زدگی به کاری که رقابت انجام می دهد، انجام ندهید.” و بیشتر: “ما می دانیم که قیمت های تسلا باعث می شود برخی از مصرف کنندگان از تسلا آگاه شوند که قبلاً نبودند – بنابراین قطعاً باید آن را ببینید” (منبع: رویترز از طریق Automotive News Europe).

پیش از این، الیور بلوم، رئیس فولکس‌واگن نیز علیه کاهش قیمت‌ها صحبت کرده بود. مشخص نیست که آیا طرح هیوندای در مورد خودروهای الکترونیکی شاید حتی محبوب‌تر شرکت تابعه کیا نیز صدق می‌کند یا خیر. بهتر است روی آن حساب نکنید.

در هر صورت، برنامه های سازندگان عکس های فوری هستند. برای مثال، آیا تسلا باید با استراتژی ارزان خود در بلندمدت به موفقیت قابل توجهی دست یابد یا قیمت ها را حتی بیشتر کاهش دهد، وضعیت ممکن است تغییر کند

به نظر می رسد که یک بله و نه به یک شکل تبدیل شده است. اما کول در ادامه توضیح می دهد: ما باید به استراتژی قیمت گذاری خود اعتماد کنیم. بنابراین موضوع قیمت درخواستی هیوندای است، نه کاری که تسلا انجام می دهد. به زبان ساده یک چیز است لغو کاهش به موقع قیمت با خودروهای الکترونیکی محبوب هیوندای.

خودروهای الکترونیکی ارزان تر؟ علائم بد هستند – حتی برای طرفداران کیا

GIGA توصیه می کند

محبوب در بین خوانندگان GIGA

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

با Ioniq 6 جدید، هیوندای یکی دارد رقبای واقعی برای تسلا به بازار آورده است. اولین Ioniq 5 اصیل در حال حاضر بسیار بیشتر از یک موفقیت قابل احترام برای کره جنوبی بود. با این حال، علاقه مندان به این دو مدل موفق باید تماس بگیرند انتظار کاهش قیمت را نداشته باشید

کسب و کار صنعت خودروهای الکترونیکی در ماه های اخیر کاملاً تغییر کرده است. مقصر اصلی – بار دیگر – تسلا. پیشگام خودروهای الکترونیکی، قیمت خودروهای الکتریکی خود را تقریباً در سراسر جهان به شدت کاهش داده است. مارک های دیگر و تولیدکنندگان باید موضع بگیرند یک راه یا دیگری

هیوندای: ماشین الکتریکی جدید Ioniq 6 می تواند این کار را انجام دهد

پرچمدار جدید الکتریکی هیوندای Ioniq 6 با کارایی آن را تحت تاثیر قرار می دهد:

تسلا با کاهش قیمت خود، فشار زیادی را بر دیگر تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی وارد کرده است. در حالی که برخی از برندها نیز قیمت ها را کاهش داده اند، برخی دیگر در حال مبارزه هستند. رئیس اروپایی هیوندای به صراحت می گوید که برای کره ای ها فقط یک طرف می تواند وجود داشته باشد.

لغو توسط هیوندای: تسلا در مورد قیمت ها الگو نیست