کدام کتابخوان الکترونیکی برای شما ارزشش را دارد؟

با این حال، از آنجایی که نمی‌توانید با یک قلم روی Kindle Scribe نقاشی کنید، بهتر است به جای آن روی تبلت سرمایه‌گذاری کنید. شما دریافت می کنید توابع بیشتر و یک کتابخوان الکترونیکی. در مقاله ای جداگانه توصیه هایی برای شما داریم که قبلاً از 220 یورو طبقه بندی شده اند:

آیا باید مخالف باشد یک کتابخوان الکترونیک قوی باشد، سرمایه گذاری در کیندل پیپر وایت (مشاهده در آمازون) یا واحه (مشاهده در آمازون). هر دو مدل دارای سطح بالایی از محافظت در برابر آب مطابق با IPX8 هستند، بنابراین باید از شیرجه بیش از 1 متر جان سالم به در ببرند. آیا می خواهید با کیندل خود به درون به دریا یا استخر، بنابراین لازم نیست نگران دستگاه باشید.

کتاب‌خوان‌های الکترونیکی Kindle Paperwhite و Kindle Oasis در کنار هم روی یک میز قرار دارند.
در سمت چپ می توانید Kindle Paperwhite، در سمت راست Kindle Oasis را با دکمه های کناری برای ورق زدن صفحات مشاهده کنید. (منبع تصویر: GIGA)

اونجاست) ویژگی های تبلت با این حال، قیمت را به طور قابل توجهی افزایش دهید. Kindle Scribe با قیمت 370 یورو برای افرادی که عاشق ادبیات هستند یا دانش آموزانی که واقعاً می خواهند از عملکرد یادداشت ها در حین مطالعه یا کتابخوان الکترونیکی به عنوان یک دفترچه یادداشت استفاده کنند، ارزشمند است. همچنین می توانید فایل های PDF، اسناد Word و غیره را از طریق مرورگر وب دسکتاپ یا برنامه Kindle (برای iOS و اندروید) وارد کرده و از طریق Scribe ویرایش کنید.

به Kindle Scribe در آمازون
وقتی به دنبال کتابخوان مناسب کتاب الکترونیکی می گردید، می توانید به سرعت در جنگل Kindle گم شوید. ما تفاوت ها را از Kindle معمولی آمازون تا Kindle Scribe جدید توضیح می دهیم.

ویژگی منحصر به فرد Kindle Oasis این است دکمه هایی برای ورق زدن. شما هنوز نیازی به استفاده از صفحه نمایش لمسی ندارید، اما دکمه های کناری راه حل مفیدی هستند، به عنوان مثال برای افراد مسن. Kindle Oasis با قیمت 230 یورو تقریباً 100 یورو گرانتر از Paperwhite است.

به Kindle Paperwhite در آمازون بروید
به Kindle Oasis در آمازون بروید

Kindle Scribe: برای آدم های واقعی ادبیات

اگر به دنبال یک کتابخوان الکترونیکی بسیار ساده و بدون نیاز به تقاضای زیاد هستید، این کار است کیندل معمولی (مشاهده در آمازون) هنوز توصیه می شود. امسال، مدلی که از سال 2007 وجود داشت، حتی به روز شد.

یک زن کتابخوان در یک بانوج دراز کشیده و در کتابخوان الکترونیکی Kindle مطالعه می کند.
اگر می‌خواهید یک کتاب‌خوان الکترونیکی اولیه داشته باشید، Kindle معمولی همچنان یک توصیه است (منبع تصویر: سازنده)

Kindle در مقایسه با برادران خود بسیار کوچک است (6 اینچ، 158 × 107 میلی متر) و با وزن 158 گرم کاملاً سبک است. باتری نیز تا 6 هفته دوام می آورد، اگرچه قابل مقایسه با Scribe نیست، جایی که سازنده قول دو برابر بیشتر می دهد. حافظه 16 گیگابایتی نیز زمان می برد تا دیگر نتواند کتاب را در خود جای دهد – تا 16000 کتاب باید روی آن قرار گیرد

قبل از خرید کیندل، باید از خود بپرسید که می‌خواهید کتاب‌های الکترونیکی را از کدام خرده‌فروش آنلاین دانلود کنید. زیرا: همه کتابخوان های الکترونیکی با همه خرده فروشان سازگار نیستند، کاملا برعکس. وقتی آمازون کیندل را انتخاب می کنید، در حال انتخاب نیز هستید (تقریبا) فقط دسترسی به کتابخانه آمازون داشتن. برای مثال، خرید یک کتاب الکترونیکی از Thalia و سپس خواندن آن در کیندل کارساز نیست.

نکته خواندن

مارکو کراتزنبرگ

مدل های فعلی کیندل در مقایسه

کیندل کاتب کیندل (2022) کیندل پیپر وایت کیندل واحه
اندازه گیری و وزن 196 x 229 میلی‌متر، 433 گرم 158×107 میلی متر، 158 گرم 174 × 125 میلی متر، 205 گرم 159 x 141 میلی‌متر، 188 گرم
صفحه نمایش 10 اینچ، 300 ppi، روشنایی 6 اینچ، 300 ppi، نورپردازی شده 6.8 اینچ، 300 ppi، روشنایی 7 اینچ، 300 ppi، نورپردازی شده
ذخیره سازی 16 تا 64 گیگابایت 16 گیگابایت 8 گیگابایت 8 تا 32 گیگابایت
عمر باتری تا 12 هفته تا 6 هفته تا 10 هفته تا 4 هفته
خصوصیات قلم مغناطیسی برای یادداشت ها نسبتا آسان ضد آب بر اساس IPX8 ضد آب طبق IPX8، دکمه هایی برای ورق زدن
قیمت از 370 یورو

از 110 یورو

از 130 یورو

از 223 یورو

Amazon Kindle (2022): اگر فقط یک کتابخوان الکترونیکی می خواهید

چه برای تعطیلات، چه برای راحتی یا به دلیل اینکه قفسه های کتاب به آرامی اما مطمئناً پر می شوند: روشن کتاب خوان دیجیتال واقعا می تواند ارزشش را داشته باشد به حساب می آید روشن شدن از آمازون یکی از شناخته شده ترین دستگاه ها است. اما مدل های زیادی وجود دارد، کدام یک برای شما مناسب است؟ ما دستگاه های مختلف را به شما نشان می دهیم و مزایا و معایب هر کدام را توضیح می دهیم.

خوانندگان کتاب الکترونیکی: آمازون، تالیا یا چیزی کاملا متفاوت؟

مزیت دیگر: کیندل معمولی ارزان ترین مدل با قیمت 110 یورو است. در حالی که ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر آب تایید شده را قربانی می کند، یک مدل استاندارد خوب (و یک هدیه کریسمس نه چندان گران قیمت) است.

برو به کیندل (2022) در آمازون

Kindle Paperwhite and Oasis: ایده آل برای در حال حرکت

بنابراین اگر هنوز مطمئن نیستید که کیندل، تولینو (خواننده کتاب الکترونیکی تالیاس) یا مدلی کاملا متفاوت باشد، مزایا و معایب مربوطه را بیابید. در یک مقاله جداگانه، سردبیر ما مارکو قبلاً آن را برای شما آماده کرده است کیندل و تولینو با هم مقایسه کردند:

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

مزیت دیگر هر دو این است که می توانید دمای رنگ نمایشگر را مطابق با سلیقه خود تنظیم کنید تا رنگ های بسیار گرم حتی کاغذ مانند را نیز تنظیم کنید. با این حال، Kindle Paperwhite در مورد عمر باتری برتری دارد: شما باید بتوانید با یک بار شارژ تا 10 هفته از پس آن برآیید، در حالی که Kindle Oasis “فقط” 4 هفته زمان دارد. به هر حال: راحتی بیشتری را ارائه می دهد Kindle Paperwhite Signature Edition (مشاهده در آمازون). مدل می تواند شارژ بی سیم باتری نیز با یک بار شارژ تا 10 هفته دوام می آورد.

اما حتی با اندازه خود (10 اینچ)، Kindle Scribe بسیار فراتر از سایر مدل های Kindle است که در حدود 7 اینچ طبقه بندی می شوند. علاوه بر این، مانند Kindle معمولی، شما باید بدون مقاومت در برابر آب تایید شده عمل کنید. از سوی دیگر، باتری با یکی قانع می کند مدت زمان تا 12 هفتهو همچنین حافظه تا 64 گیگابایت. علاوه بر این، شما همچنین می توانید دمای رنگ در صفحه نمایش Paperwhite را به دلخواه تغییر دهید.

آیا هنوز یک کتابخوان الکترونیکی است یا در حال حاضر تبلت است؟ از کیندل کاتب (نمایش در آمازون) بیش از همه با این واقعیت مشخص می شود که با یک قلم سازگار است. عملی است که قلم را می توان به صورت مغناطیسی به کیندل وصل کرد و نیازی به شارژ شدن آن مانند قلم تبلت های سامسونگ، اپل و شرکت نیست. با این حال، شما نمی توانید خود را به صورت هنرمندانه با قلم بیان کنید، در واقع فقط برای یادداشت ها و حاشیه نویسی های دست نویس در کتاب های الکترونیکی و اسناد PDF در نظر گرفته شده است.

کتابخوان الکترونیکی Kindle Scribe روی میز دراز کشیده است.  یک فرد سیاه پوست با قلم همراه روی کیندل می نویسد.
Kindle Scribe نه تنها به دلیل اندازه آن، بلکه به دلیل قلم مرتبط با آن نیز برجسته است (منبع تصویر: سازنده)