کدام آیپد (پرو) را بخرم؟ در اینجا 3 توصیه خرید وجود دارد

اگر سخت‌افزار کمی قدیمی هنوز برای نیازهای شما کافی است، توصیه می‌شود به مدل‌های قدیمی‌تر نمایندگی‌های مستعمل معتبر مانند Rebuy نگاهی بیندازید. حتی iPad Pro 9.7 قدیمی‌تر از سال 2016 هنوز iPadOS 16 جدید را دریافت می‌کند – این تبلت را می‌توان با قیمت‌های زیر 250 یورو پیدا کرد. یک گزینه جذاب نه تنها از نظر پایداری.



منبع

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت از 11/11/2022 ساعت 9:38 صبح

ملاحظات: حتی اگر آیپد پرو 11 جمع و جورتر (نسل چهارم) ارزان‌تر باشد و از نظر فنی بتواند تقریباً در همه جا ادامه یابد – ما ترجیح می‌دهیم مدل بزرگ‌تر 12.9 را انتخاب کنیم. این تنها آی پد است که دارای صفحه نمایش با فناوری mini-LED (کنتراست بسیار بالا) است و به سادگی فضای بیشتری را برای سناریوهای چندوظیفه ای با چندین برنامه ارائه می دهد. خرید یک صفحه کلید مناسب مانند صفحه کلید جادویی (تقریباً 429 یورو، مشاهده در اپل) و قلم اپل (نسل دوم، تقریباً 130 یورو، مشاهده در زحل) نیز باید در محاسبات لحاظ شود، که به موجب آن شما از قبل در حال حاضر هستید. در محدوده قیمت خودروهای دست دوم . صادق باشید: هر کسی که هر روز از iPad Pro خود برای کار استفاده می کند (و آن را از مالیات خود کسر می کند) مطمئناً می تواند قیمت بالای کلی چنین تنظیماتی را توجیه کند.

اگر زیاد سفر می کنید و قصد دارید با تبلت خود کارهای بیشتری به جز تماشای یوتیوب انجام دهید، باید این کار را انجام دهید آیپد نسل دهم (مشاهده در Cyberport) دریافت کنید. نسخه با 256 گیگابایت فضای کافی برای رسانه ها و برنامه ها ارائه می دهد، مودم 5G اینترنت پرسرعت را در حال حرکت تضمین می کند (در صورت وجود پذیرش)، دوربین با 12 مگاپیکسل بهتر از دوربین iPad (نسل نهم) است. طراحی تازه با لبه‌های شفاف و گوشه‌های نمایشگر گرد با آیفون‌های کنونی، iPad Air و Pro مطابقت دارد. دکمه هوم با اسکنر اثر انگشت (Touch ID) در کناره قرار دارد. دوربین جلو در سمت بلند قرار می گیرد که برای تماس های Facetime در فرمت افقی مفید است.

Apple iPad (نسل دهم) 256 گیگابایت، Wi-Fi + Cellular اکنون از 943.95 یورو در آمازون

هر چه بیشتر به داده های فنی مدل های مختلف iPad نگاه کنید، بیشتر می شود همپوشانی دارد بین کلاس ها را می توان یافت. علاوه بر این، ساختار قیمت نیز وجود دارد: اگر مدلی را انتخاب کنید که دارای مقدار زیادی حافظه و ارتباطات سیار (“سلولی”) باشد، به سرعت بیشتر از بهترین مدل بعدی در هزینه های اولیه آن پرداخت خواهید کرد. آی‌پد (نسل دهم) با 256 گیگابایت حافظه و وای‌فای و LTE، 979 یورو مستقیماً از اپل قیمت دارد. برای مقایسه: با 969 یورو می توانید iPad Air (نسل پنجم) مجهز به M1 با Wifi و LTE را تهیه کنید – اما فقط با 64 گیگابایت حافظه.

اگر تصمیم خرید دشوار است، به تنظیم نیازهای شخصی خود از قبل کمک می کند رتبه بندی برای نوشتن همه داده‌های فنی برای این کار مناسب هستند، اما همچنین برخی از ویژگی‌های نرم‌افزاری (مانند حالت مقیاس‌بندی برای نمایشگر یا انجام چند کار با «Stage Manager»).

3 بهترین آیپد

حتی اگر قیمت حدود 50 یورو افزایش یافته باشد: این آیپد نسل نهم (مشاهده در آمازون) از سال 2021 هنوز یک ورودی ارزان است – و مدلی که برای اکثر کاربران کافی است. به لطف A13 Bionic سریع، می‌تواند به راحتی در برابر بهترین تبلت‌های کمپ اندروید ایستادگی کند و تقریباً با تمام چالش‌های روزمره به راحتی کنار بیاید.

آی‌پدها را هنوز می‌توان در فروشگاه‌ها با قیمت‌های قدیمی پیدا کرد:

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/11 ساعت 4:53 بعد از ظهر

هنوز خیلی گران است؟ اگر خودتان را در آن قرار دهید، می توانید حداقل بخشی از استعداد حرفه ای خود را احاطه کنید آیپد ایر (نسل پنجم، تقریباً 640 یورو، در آمازون ببینید) خرید می کند. صفحه نمایش چند لایه (فاصله قابل مشاهده تا شیشه صفحه نمایش)، تراشه سریع M1 و ساختار سبک، نشان دهنده “نور آی پد پرو” هستند.

نکته صرفه جویی: به جای نو، دست دوم بخرید

ملاحظات: با نسل دهم، اپل بالاخره از اتصال USB-C به جای Lightning برای «آی‌پد سطح ورودی» استفاده می‌کند. این انتخاب لوازم جانبی مناسب (مانند حافظه خارجی، مانیتور) را گسترش می‌دهد، اما به یک آداپتور برای شارژ Apple Pencil (نسل اول) نیاز دارد (10 یورو، اپل را ببینید).

iPad Pro 12.9 (نسل ششم): بهترین از بهترین ها

  • پیکربندی و قیمت: 512 گیگابایت، Wi-Fi + تلفن همراه، تقریباً 2029 یورو
  • مناسب ترین برای: استفاده نیمه حرفه ای و حرفه ای در ترکیب با کیبورد و اپل پنسل. می تواند در برخی موارد به همراه ویژگی های منحصر به فرد iPadOS 16 جایگزین مک بوک شود.
iPad Pro 12.9 (نسل ششم) با صفحه کلید جادویی: عملکرد زیاد، قیمت سنگین. تبلتی برای حرفه ای ها و فن های ثروتمند. (منبع تصویر: اپل)

ملاحظات: نقطه ضعف 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی در مدل پایه است که کمی فشرده است. با چند فیلم، عکس و برنامه (بازی) به سرعت به محدودیت های خود می رسید. حیف که اپل نسخه 128 گیگابایتی را ارائه نمی دهد و نسخه 256 گیگابایتی آن 629 یورو قیمت دارد.

iPad (نسل دهم): طبقه متوسط ​​جدید

  • پیکربندی: 256 گیگابایت، Wi-Fi + تلفن همراه، حدود 979 یورو
  • مناسب ترین برای: همراه روزانه برای در خانه و در حال حرکت. می تواند لپ تاپ های ساده را با یک صفحه کلید مناسب جایگزین کند.
آیپد نسل دهم در چهار رنگ موجود است. به طور کلی تجهیزات کامل و همچنین قیمت بالاتر آن را به تبلتی میان رده برای کاربران جاه طلب تبدیل کرده است. (منبع تصویر: اپل)

آی‌پدها به دلیل کیفیت ساخت بسیار خوب و پشتیبانی طولانی‌مدت از نرم‌افزارهای فعلی معروف هستند.

ژنرال ترکیب شدید است افزایش قیمت مشخص شده است: iPad (نسل نهم) اکنون حداقل 429 یورو از سازنده به جای 379 یورو قبلی قیمت دارد، iPad Pro (11 اینچی) با قیمت هایی که از 1049 یورو شروع می شود اکنون 170 یورو بیشتر از نسخه قبلی خود قیمت دارد. قیمت آی‌پد ایر (نسل پنجم) و آی‌پد مینی (نسل ششم) در اکتبر 2022 100 یورو افزایش یافت.

مدل های iPad: نمای کلی 2022

مدل + پیوند به آمازون نمایشگر و پردازنده (SoC) ذخیره سازی خصوصیات از زمان موجود است قیمت (RRP)
iPad (نسل نهم) LCD 10.2 اینچی، A13 Bionic تا
256 گیگابایت
Lightning به جای USB-C، دکمه هوم گرد، LTE (اختیاری) 09/2021 از 429 یورو
iPad (نسل دهم) LCD 10.9 اینچی، A14 Bionic تا
256 گیگابایت
اکنون با USB-C، بلوتوث 5.2 و 5G (اختیاری) 10/2022 از 579 یورو
iPad Air (نسل پنجم) LCD 10.9 اینچی، M1 تا
256 گیگابایت
پردازنده M1، صفحه نمایش چند لایه 03/2022 از 769 یورو
آیپد پرو 11 (نسل چهارم) LCD 11 اینچی، M2 تا
2 ترابایت
صفحه نمایش چند لایه 120 هرتز، Face ID، 4 بلندگو، USB-C با Thunderbolt / USB 4، بلوتوث 5.3، اسکنر LiDAR 10/2022 از 1049 یورو
iPad Pro 12.9 (نسل ششم) LCD 12.9 اینچی (مینی LED)، M2 تا
2 ترابایت
صفحه نمایش چند لایه 120 هرتز با مینی LED، Face ID، 4 بلندگو، USB-C با Thunderbolt / USB 4، بلوتوث 5.3، اسکنر LiDAR 10/2022 از 1449 یورو
iPad mini (نسل ششم) LCD 8.3 اینچی، A15 Bionic تا
256 گیگابایت
صفحه نمایش فشرده (6.1 میلی متر نازک) و سبک وزن 09/2021 از 649 یورو

تاریخ های فعلی برای معامله iPad (مدل های سال قبل):

  • روز مجردها در 11 نوامبر 2022، سیگنال شروع کسب و کار کریسمس.
  • جمعه سیاه در تاریخ 2022/11/25 و دوشنبه سایبری در 2022/11/28.

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/11 ساعت 4:56 بعد از ظهر

ما نوع اصلی را بدون LTE (“سلولار”) انتخاب می کنیم – که قیمت را پایین نگه می دارد و برای بیشتر استفاده در چهار دیوار خود شما مناسب است. در حال حرکت، باز کردن هات اسپات شخصی با آیفون منطقی است. طراحی با دکمه هوم گرد قدیمی اما ثابت شده است. اندازه صفحه نمایش و وزن (477 گرم) مصالحه خوبی هستند. صفحه‌کلید هوشمند به‌صورت اختیاری با قیمت ۱۹۹ یورو (به اپل مراجعه کنید) نسل نهم آی‌پد را به یک جایگزین جالب لپ‌تاپ برای دانش‌آموزان تبدیل می‌کند. اگر می خواهید نقاشی کنید، می توانید از مداد اپل نسل اول (به MediaMarkt مراجعه کنید) یا مداد رنگی لاجیتک (به آمازون مراجعه کنید) استفاده کنید.

iPad (نسل نهم) 64 گیگابایت Wi-Fi اکنون از 383.31 یورو در آمازون

در ادامه سه مدل آی‌پد با پیکربندی‌های خاصی را به شما معرفی می‌کنیم که فکر می‌کنیم پیشنهاد می‌شوند.

iPad (نسل نهم): راه حل مقرون به صرفه سطح پایه

  • پیکربندی و قیمت: 64 گیگابایت، وای فای، حدود 429 یورو
  • مناسب ترین برای: مصرف رسانه (خواندن، پخش موسیقی و فیلم)، به عنوان یک مرکز کنترل برای خانه هوشمند و به عنوان یک جایگزین لپ تاپ مینیمالیستی (لوازم جانبی مورد نیاز).
iPad (نسل نهم): راه حل مقرون به صرفه سطح پایه. به صورت اختیاری با صفحه کلید و مداد قابل افزایش است. (منبع تصویر: اپل)

آیپد نسل دهم یا نسل نهم، آیپد ایر، یکی از آیپد پرو یا آیپد مینی کوچک؟ مجموعه تبلت های اپل برای همه چیزهایی دارد و این تصمیم گیری را آسان نمی کند. در بررسی کلی خود، مدل های فعلی را با هم مقایسه کرده و سه مدل مورد علاقه خود را نام می بریم.

همه مدل های iPad: مشخصات و قیمت ها

بدون سازش! با قیمت بیش از 2000 یورو (با صفحه کلید و مداد، حتی بیشتر) ما آن را داریم iPad 12.9 (نسل ششم) (سایبرپورت را بررسی کنید) با حافظه 512 گیگابایتی دیگر ربطی به یک محصول مصرفی معمولی ندارد. همانطور که “Pro” در نام نشان می دهد، کاربران حرفه ای را هدف قرار داده است. آنچه در اینجا مهم است حداکثر کارایی (تراشه M2)، ویژگی های معمولی رایانه شخصی (Stage Manager)، ثبت تصویر پیشرفته (ضبط ویدئو ProRes، اسکنر LiDAR)، شناسه چهره (مانند آیفون)، USB با پشتیبانی از Thunderbolt است. / USB 4 و یک صفحه نمایش برجسته (HDR با LED کوچک). این فقط بهترین تبلت اپل نیست – این به سادگی بهترین تبلتی است که می توانید بخرید.

Apple iPad Pro 12.9 (نسل ششم) 512 گیگابایت، Wi-Fi + تلفن همراه اکنون از 1933.24 یورو در آمازوناپل نسل دهم آی‌پد و دو آی‌پد پرو جدید (11 اینچی، نسل چهارم و 12.9 اینچی، نسل ششم) را در اکتبر 2022 معرفی کرد. نسل نهم آی‌پد همچنان در این محدوده باقی مانده است و در حال حاضر با قیمت 429 یورو ارزان‌ترین ورودی به دنیای iPadOS است.

مجموعه آی پد در اکتبر 2022 (منبع تصویر: اپل)