کجا می توانم سال Spotify را در حال بررسی پیدا کنم؟ بسته بندی شده 2022

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع GIGA توصیه می کند

مقالات جالب تر

آزمون تخصصی Skyrim: آیا شما یک خبره واقعی Skyrim هستید؟

با این حال، بررسی سالانه Spotify 2022 در نسخه مرورگر یا دسکتاپ موجود نیست. GIGA توضیح می دهد که چگونه می توانید بررسی سالانه Spotify شخصی خود را در سال 2022 پیدا کنید و چگونه می توانید اطلاعات دقیق تری جدا از “Wrapped” دریافت کنید.

بررسی سال 2022 Spotify: در اینجا چیزی است که بیشتر شنیده اید

همچنین برخی حقه‌ها مانند «شخصیت شنونده» شخصی شما وجود دارد. البته اطلاعاتی در مورد پادکستی که در سال 2022 در Spotify طولانی‌ترین گوش داده‌اید و 5 پادکست برتر مورد علاقه شما نیز وجود دارد. تعداد هنرمندان مختلف و هنرمندی که بیشترین بازی را انجام داده‌اید نیز در سال Spotify به شما ارائه می‌شود.

اگر نمودار را دنبال کنید، بررسی شخصی خود در سال به شما ارائه می شود. این یک لیست خسته کننده نیست، بلکه یک نمایش انیمیشنی استادانه در قالب داستان است. کل ماجرا با آهنگ هایی همراه است که امسال شما را همراهی کردند. آهنگ های منتخب با عنوان مناسب ارائه می شود. همچنین می‌توانید بفهمید که امسال چند دقیقه به Spotify گوش داده‌اید و کدام آهنگ‌ها بیشترین پخش‌شده را در حساب شما داشته‌اند.

سال بررسی Spotify در سال 2022 فقط در برنامه قابل مشاهده است

اگر نمی‌خواهید تا پایان سال منتظر بمانید تا نمای کلی مربوط به عادت‌های شنیداری خود را دریافت کنید، به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید آمار Spotify خود را به‌طور دائم ببینید.

هر سال، دسامبر فقط مربوط به فصل ظهور نیست – سرویس پخش موسیقی نیز بررسی سالانه خود را برای کاربران ارائه می دهد. از این پس می‌توانید در «Spotify Wrapped» ببینید کدام آهنگ‌ها، هنرمندان و آلبوم‌ها در سال 2022 شما را همراهی کردند.

در اینجا سال مورد بررسی است

البته، می‌توانید در سال 2022، 5 لیست برتر مختلف خود را دوباره انجام دهید از طریق فیس بوک، اسنپ چت، توییتر، اینستاگرام و شرکت به اشتراک بگذاریدبنابراین دوستان شما می توانند ببینند آهنگ ها، آلبوم ها و هنرمندان مورد علاقه شما در این سال چه بوده اند. بررسی سالانه را می توان چندین بار در برنامه Spotify مشاهده کرد. اگر هنوز بنر را نمی‌بینید، این پیوند را به نمای کلی پیچیده خود دنبال کنید.

شما فقط می توانید بررسی سالانه فردی خود را در برنامه Spotify در Android و iPhone پیدا کنید. برنامه را شروع می کند و منطقه را فراخوانی می کند “شروع” بر. سپس بنری را در وسط با عنوان “#spotifywrapped” مشاهده خواهید کرد.

Spotify سال 2022 را در یک بررسی به پایان رساند
می توانید از طریق بنر به ارائه سالانه خود در Spotify برسید (منبع تصویر: GIGA)

در طول سال مورد بررسی، می‌توانید بیشترین پخش‌شده‌ترین آهنگ‌ها را در فهرست پخش به کتابخانه موسیقی خود اضافه کنید و سفر موسیقی دیگری را در سال 2022 آغاز کنید.

spotify-year-in-view-2021-4
منبع تصویر: GIGA