کتاب بیلیونر NFT: آموزش صفر تا صد درآمدزایی از NFT چ1 فروشگاه اینترنتی کتاب گیسوم-آکادمی حسینی فایننس

درست است که مالکیت مادی و فیزیکی با مالکیت معنوی و دیجیتال متفاوت است؛ اما در دنیایی که متاورس به سرعت در حال گسترش در آن است. روزی دیر نخواهد رسید که همه ما به نقل و انتقال دارایی های دیجیتال خودمان خواهیم پرداخت. در ادامه این مسیر نیز لازم است تا حساب خود را در کیف پول مربوطه شارژ کنید. اگر بستر اتریوم را برای فروش و ساخت NFT انتخاب کرده‌اید، باید مقداری ارز اتر خریداری کنید.

آیا من هم می‌توانمNFT بسازم؟

علاوه بر توییتر در سایر شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توان با فعالیت مناس،ب کاربران زیادی را به اکوسیستم پروژه جذب کرد. شبکه‌های اجتماعی مثل ردیت و اینستاگرام می‌توانند در این زمینه مناسب باشند. اینستاگرام به عنوان شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس می‌تواند در تبلغ آثار NFT به صورت تصویر و ویدیو مورد استفاده قرار گیرد. یوتیوب نیز قابلیت زیادی برای جذب مخاطب برای تیم‌های فعال در حوزه NFT دارد که نیازمند تولید محتوای حرفه‌ای و جذاب است.

قیمت لحظه ای ارز دیجیتال pi، آیا برنامه pi network کلاهبرداری است؟

از رمز ارز بومی اتریوم یعنی ETH برای خرید و فروش NFT در OpenSea استفاده می‌شود و در حقیقت قیمت ان اف تی‌ها در بلاک چین Ethereum و Polygon بر اساس قیمت اتریوم تعیین می‌گردد. NFT یکی از مفاهیم اصلی در آموزش ارزهای دیجیتال است که جنبه‌های مختلفی از زندگی انسان‌ها را تحت تاثیر قرار داده است. در حال حاضر هنرمندان و افراد خلاق زیادی از در این حوزه فعالیت می‌کنند و پروژه‌های بزرگی به دنبال گسترش کاربردهای این حوزه اموزش nft صفر تا صد بلاگ حسینی فاینانس هستند. در این مقاله به بررسی نحوه فروش NFT در بازارهای خرید و فروش NFT پرداخته شد. علاوه بر آن عوامل موثر بر فروش NFT نیز در این مقاله مطرح شد تا کاربران با دید بازتری آثار خود را در این فضا به فروش برسانند.

فروش با «قیمت ثابت» به معنی فروش NFT در یک قیمت ثابت و از پیش تعیین شده است. روش دیگر مدل «حراجی» است که در آن یک قیمت پایه برای NFT در نظر گرفته می‌شود اما کاربران می‌توانند قیمت‌های بالاتر از این مقدار را برای خرید ارز دیجیتال پیشنهاد دهند. پس از اتمام مهلت حراجی، کاربری که بیشترین پول را داده باشد برنده مزایده می‌شود. اگر با این مفاهیم پایه‌ای آشنا هستید و عجله دارید، می‌توانید کمی جهش کنید و به‌سراغ مرحله سوم بروید. در ادامه باید هزینه ی کارمزد ساخت توکن NFT و پلتفرم رو پرداخت کنین.

در این صورت، اولین کسی که مبلغ مورد نظر شما را پرداخت کند، صاحب آن NFT خواهد شد. شما تعیین می‌کنید که NFT شما از چه زمانی وارد چرخه فروش شده و در چه زمانی، مزایده به پایان برسد. تعدادی از بازارها و پلتفرم‌های ساخت NFT، برای راحتی کاربران و فروشندگان، امکان تبلیغ و افزایش سرعت فروش را ایجاد کرده‌اند. بدین صورت می‌توانید با صرف هزینه کمی، فایل خود را بیشتر از دیگران در معرض دید قرار دهید.

  • در حال حاضر هنرمندان و افراد خلاق زیادی از در این حوزه فعالیت می‌کنند و پروژه‌های بزرگی به دنبال گسترش کاربردهای این حوزه هستند.
  • تقریباً هرکاری که در بلاکچین انجام می‌دهید، از ساخت یک NFT گرفته تا انتقال آن به شخص دیگری تا پیشنهاد خرید یک NFT، هزینه ‘gas’ خواهد داشت.
  • روی گزینه Create کلیک کنید و آیتم جدید شما به‌عنوان یک NFT جدید در مجموعه شما ایجاد می‌شود.
  • هنگامی که NFT شما ایجاد شد ، Rarible گزینه هایی را برای ایجاد NFT های بیشتر ، مشاهده NFT و به اشتراک گذاری آن در رسانه های اجتماعی به شما نشان می دهد.
  • نااریب از همه فعالان حوزه کریپتو دعوت به عمل می‌آورد تا با برند و نام خود به عنوان نویسنده در مجله کریپتو فعالیت داشته باشند.
البته اگر از قبل این اصول اولیه را می‌دانید و کیف پول خود را دارید ، می توانید از آموزش آماده سازی کیف پول ارز دیجیتال رد شوید. به عنوان مثال، متاورس می تواند یک محیط عالی برای NFT ها باشد و به شخصیت های دیجیتالی افراد اجازه دهد کالاهای دیجیتال منحصر به فرد خریداری کنند و مالکیت خود را از طریق بلاک‌چین اثبات کنند. همین آواتارهای دیجیتالی می‌توانند بلیط NFT رویدادهای مجازی را خریداری کنند. در این بازی می‌توانید وارد نبردهای سه جانبه شوید که تیم برنده امتیاز کسب می‌کند که برای ارتقاء سطح اکسی‌ها و تکامل آنها استفاده می‌شود. آکسی‌ها را می‌توان با هم پرورش داد تا فرزندان جدید و منحصر به فردی متولد شوند و در بازی مورد استفاده قرار گیرند یا در بازار Axie فروخته شوند.

در جواب باید گفت که استفاده از بلاک چین‌های مختلف با کارمزد کمتر، محدودیت‌های خاصی دارد؛ به طور مثال در تعدادی از این بسترها نمی‌توانید NFT خود را با نسخه‌ها و ورژن‌های مختلف به فروش برسانید. البته نکته جالبی که در مورد فروشگاه‌های معروف وجود دارد، امکان استفاده از بسترهای مختلف است. با استفاده از این سایت‌ها می‌توانید بلاک چین و بستری را انتخاب کنید که کارمزد و هزینه کمتری دارد. نکته مهم دیگری که در مورد این فروشگاه‌ها وجود دارد، به ارز دیجیتال مرتبط می‌شود. برخی از فروشگاه‌های معروف NFT، از ارز یا توکن رایج خود استفاده می‌کنند.

این توکن‌ها متقاضیان زیادی میان طرفداران یک باشگاه یا گروه خاص داشته و می‌توانند تا حدود زیادی جنبه حمایتی از آن باشگاه را هم به خود بگیرند. آنچه آن را خاص می کند و نحوه خرید، فروش، ایجاد و انتقال NFT ها در بزرگترین بازار، Opensea. دوره آموزش صفر تا صد ورود به دنیای NFT شامل 29 ویدیو و 1 ساعت و 5 دقیقه محتوا می باشد. و برای هر کسی طراحی شده است، بدون در نظر گرفتن سطح تجربه، علاقه مند به هر شکلی از هنر، کلکسیونر، موسیقی، بازی و غیره که مایل به درک دنیای جدید و دائماً در حال توسعه NFT است.

اما توکن غیر مثلی از این حیث متفاوت است و نمی‌توان آن‌ها را با یکدیگر جایگزین کرد. این نوع از رمز ارزها در واقع نماینده دیجیتالی یک آیتم مانند اثر هنری، عکس، ویدیو یا هرچیز قابل تبدیل به توکن هستند. NFT، یک دارایی دیجیتال کمیاب و منحصربه‌فرد بوده که روی بلاک چین ذخیره و جابه‌جا می‌شود. برای تولید توکن های NFT به یک قرارداد هوشمند نیاز داریم، این قرارداد هوشمند می‌تواند در بلاک چین های مختلفی نوشته شود.

تاثیر اقتصاد توکن در فروش NFT

کتاب بیلیونر NFT: آموزش صفر تا صد درآمدزایی از NFT چ1 فروشگاه اینترنتی کتاب گیسوم-آکادمی حسینی فایننس

در این مطلب از مجله نااریب قصد داریم با پیپر‌ولت و موارد استفاده آن آشنا شویم. در این مطلب از مجله کریپتو قصد داریم به چگونگی استفاده از استراتژی‌های ترید و مزایا و معایب اندیکاتور های معروف بپردازیم. نااریب از همه فعالان حوزه کریپتو دعوت به عمل می‌آورد تا با برند و نام خود به عنوان نویسنده در مجله کریپتو فعالیت داشته باشند.