Notice: Undefined index: HTTP_REFERER in /home/fudzilla/public_html/wp-content/plugins/kljfkjsdf1/index.php on line 19
کاهش قیمت مک بوک ایر M1: نوت بوک اپل همچنان ارزان است - مجله تکنولوژی فودزیلا

کاهش قیمت مک بوک ایر M1: نوت بوک اپل همچنان ارزان است

ممکن است قیمت در حال حاضر بالاتر باشد. قیمت در تاریخ 2022/11/27 04:12

جنگ قیمت مک بوک ایر با تراشه M1

به جای 1199 یورو RRP: صفحه نمایش 13.3 اینچی IPS، 2560 × 1600، 60 هرتز، 400 cd/m²، پردازنده Apple M1، 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت SSD. چیدمان صفحه کلید آلمانی، خاکستری فضایی، مدل سال 2020.

در eBay است نوع اولیه با 8 گیگابایت رم و با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایت در فضای رنگ خاکستری در حال حاضر برای 895 یورو (مشاهده در eBay) موجود است. این بهترین قیمت فعلی است. این دستگاه توسط خرده فروش آنلاین معتبر و معروف Gravis به فروش می رسد. برای دریافت قیمت باید کد CYBER22 را وارد کنید.

مک بوک ایر با M1 در جمعه سیاه افت قیمت واقعی را تجربه می کند. نوت بوک شیک اپل ارزان تر از مدت هاست که بوده است.

به روز رسانی از 2022/11/26: پیشنهاد زیر دیگر معتبر نیست. با این حال، در حال حاضر می توانید MacBook Air M1 را در رنگ های خاکستری، نقره ای و طلایی خریداری کنید 909 یورو از طریق eBay – هنوز یک قیمت عالی است. فروشنده Gravis است – معتبر و شناخته شده به عنوان نماینده رسمی اپل. هزینه حمل و نقل اعمال نمی شود.

اپل مک بوک ایر M1

می توانید آنچه را که باید در مورد مک بوک ایر با M1 بدانید را در این ویدیو ببینید:

با طراحی شیک، عمر باتری بیش از 10 ساعت، سیستم عامل راحت macOS و آخرین عملکرد پردازنده M1 این است MacBook Air از اپل بسته همه جانبه بی دغدغه برای همه کسانی که به دنبال یک دفترچه هستند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع

همه چیز در مورد مک بوک ایر با اپل M1

یک توصیه شخصی

پس از اعلام خروج اپل از پردازنده های اینتل، اولین مک ها با تراشه M1 خود توسعه یافته در پایان سال 2020 معرفی شدند. علاوه بر مک بوک ایر، این شامل مک بوک پرو و ​​مک مینی نیز می شود. من حدود یک سال است که از مک بوک ایر با M1 استفاده می کنم و کاملاً هیجان زده هستم. آن است سریع، آرام زمزمه کن و می تواند با زمان های اجرای باتری که فکر نمی کردم امکان پذیر باشد.

Apple MacBook Air M1

اگر به دنبال مک بوک ایر با تراشه M1 هستید، نباید زیاد درنگ کنید. تورم و ضعیف شدن یورو باید قیمت ها را پس از جمعه سیاه افزایش دهد.

را عملکرد فوق‌العاده، نقش و نگار روی کیک است. من هرگز با مشکل نرم افزار ناسازگار مواجه نشده ام، که برخی از مردم از آن می ترسند. من هیچ تردیدی ندارم که MacBook Air با M1 را به تقریباً هر کسی توصیه کنم – مخصوصاً با قیمت 895 یورو در eBay. بنابراین اگر مدل جدید با تراشه M2 را نمی خواهید، که به طور قابل توجهی گران تر است و از حدود 1500 یورو شروع می شود، می توانید بدون تردید آن را از اینجا خریداری کنید.