اکثر طرفداران God of War Ragnarok همچنان درگیر خود بازی هستند. اما بعد از آن چه می آید؟ آیا یک DLC برای بازی موفق در نظر گرفته شده است؟ دقیقاً در مورد این موضوع، اریک ویلیامز اکنون به عنوان کارگردان بازی اظهار نظر کرده است – و احتمالاً خبرهای بدی در چمدان خود داشته است.

خدای جنگ: راگناروک

God of War Ragnarok: بدون برنامه ریزی برای توسعه

پس از مدت ها انتظار، بالاخره God of War Ragnarök برای پلی استیشن 4 و 5 در دسترس قرار گرفت. اکثریت قریب به اتفاق بازیکنان احتمالاً بیشتر از خود مشغول بازی هستند که در 9 نوامبر 2022 عرضه شد. با این وجود، ارزش نگاهی به آینده را نیز دارد. بازی فوق العاده موفق چگونه باید ادامه یابد؟ ما اکنون اولین پاسخ را داریم – و این خوب نیست.

در پادکست Kinda Funny Games، کارگردان بازی اریک ویلیامز در یک جلسه پرسش و پاسخ شرکت کرد. همچنین در مورد این بود که آیا در آینده نزدیک یا اصلا توسعه God of War Ragnarök قابل انتظار است. پس از یک «نمی‌دانم» کوتاه، ویلمز پاسخ دقیق‌تری داد: «بازی بزرگ است. فکر می‌کنم همه چیزهایی را که داشتیم در بازی قرار دادیم تا لزوماً روی آن شرط نبندم» (منبع: Kinda Funny Games در YouTube).

این بیانیه امید چندانی به تمدید آن باقی نمی گذارد. ظاهرا حرف آخر هنوز گفته نشده، اما هست از سال 2018 نیز هیچ DLCی برای God of War منتشر نشده است. همچنین قبلاً مشخص بود که خدای جنگ راگناروک احتمالاً آخرین ماجراجویی کریتوس و آترئوس در دنیای اساطیر نورس خواهد بود.

در اینجا نحوه بازی God of War Ragnarok در پلی استیشن 5 آمده است:

God of War Ragnarok برای PS5

خدای جنگ راگناروک: مشکلات با نسخه 200 یورویی

برای برخی از طرفداران منتظر، نسخه گران قیمت Collector’s Edition ثابت کرده است که ناامید کننده است. برخی از بازیکنان این را گزارش می کنند خود بازی از جعبه آنها گم شده است. گفته می شود که این مورد در مورد نسخه کلکسیونی 214.99 یورو و نسخه Jötnar وجود دارد که برای آن باید 269.99 یورو روی میز گذاشته شود.