کارشناسان علت را پیدا کرده و با نینتندو مقابله می کنند

اگرچه کنترل‌کننده‌ها دارای کلاهک‌های محافظ گرد و غبار هستند، اما یک آزمایش پارگی در آزمایشگاه نشان می‌دهد که ظاهراً اینها کافی نیستند. جفت شده با علائم ساییدگی در نقاط تماس این باعث ایجاد مشکل دریفت در نتیجه می شود.

به خصوص با نسخه کلاسیک سوئیچ، بازیکنان از مزمن شکایت دارند مشکلات دریفت کنترلر. اگر در مورد آن چیزی نشنیده باشید، در حین حرکت کردن، مکان نما روی صفحه حرکت می کند، حتی اگر کاربر چوب را لمس نکرده یا به سختی آن را لمس کند. در موارد شدید، این می تواند منجر به غیرقابل بازی شدن عناوین شود تا زمانی که یک جایگزین گران قیمت خریداری شود. اما واقعا چرا این اتفاق می افتد؟

پاسخ از چه؟، شرکتی است که به بررسی شرکت ها و خدمات اختصاص دارد. کنترلرها کالاهایی هستند که همیشه با آنها خوب رفتار نمی شود و اغلب با انگشتان کثیف لمس می شوند – و این همه چیز نیست. گرد و غبار و سایر ذرات خاک، که با گذشت زمان تثبیت می شوند. و احتمالاً اینجاست مشکل JoyCons.

کنترلرهای نینتندو از گرد و غبار و کثیفی رنج می برند

در گزارش آزمایشگاه آمده است: “در حالی که در ساخت هر کنترل کننده تفاوت هایی وجود دارد، وجوه مشترک ذکر شده ساییدگی در نقاط تماس لغزنده جوی استیک (موجود در همه تخته های پلاستیکی) و ورود گرد و غبار/آلودگی است” (منبع: کدام؟ ).

نینتندو سوییچ همچنان از محبوبیت زیادی در بین گیمرها برخوردار است. با این حال، یک مشکل آزاردهنده وجود دارد که بسیاری از گیمرها را تحت تاثیر قرار می دهد: دریفت بدنام JoyCon. تجزیه و تحلیل در آزمایشگاه برای تعیین علت احتمالی این مشکل انجام شد.

سوئیچ نینتندو

نینتندو سوییچ: آزمایشگاه دریفت JoyCon را بررسی می کند

اگرچه این سوئیچ به سختی با PS5 و Xbox Series X | S رقابت می کند، چه کسی از نظر محبوبیت برنده است؟

نینتندو مشکل بزرگی در دریفت JoyCon نمی بیند

کدام؟ پنج مجموعه JoyCon از مصرف کنندگان بک آپ گرفته شده که مشکل دریفت داشت. بر این اساس، نتایج آموزنده است. اینکه آیا مشکل هزاران گیمر در سراسر جهان همیشه این دلیل را دارد نمی توان از نمونه کوچک استنباط کرد.

پس از دریافت نتایج نینتندو، این شرکت بیانیه ای را منتشر کرد. درصد مشکلات گزارش شده در گذشته کم است و استیک های آنالوگ JoyCon از زمان معرفی آنها در سال 2017 وجود داشته است. به طور مداوم بهبود یافته است بوده. اگر سخت‌افزار آن‌طور که باید کار نکند، «ما همیشه مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کنیم تا با خدمات مشتریان نینتندو تماس بگیرند، که آماده است هر مشکل مصرف‌کننده‌ای مربوط به استیک‌های آنالوگ کنترل‌کننده Joy-Con را به شیوه‌ای باز و سازگار حل کند.»، حتی در مواردی که به هر حال، نینتندو می‌گوید: ممکن است گارانتی دیگر اعمال نشود.

با این حال، این مشکل نمی تواند به همان اندازه نادر باشد که نینتندو آن را در بیانیه به تصویر می کشد. به هر حال، گروه بازی ژاپنی گاهی اوقات حتی شرکت های تعمیر را بیش از حد توسعه می دهند.



منبع