کارشناسان به زبان ساده صحبت می کنند: آیا رانندگان خودروهای الکترونیکی باید از زنگ زدگی بترسند؟

مشکل: منیزیم و آلومینیوم بسیار خاص هستند حساس به خوردگی گالوانیکی، مارکو اوهلر، مدیر فنی GTÜ توضیح می دهد. اگر فلزات با هم استفاده می شوند، باید مراقب باشید که از آب بندی دقیق اطمینان حاصل شود. در غیر این صورت، خودروها می توانند به طور غیرعادی سریع زنگ بزنند – و سپس حتی بدنه نیز تجزیه می شود. تسلا در اینجا به شهرت خودروهای برقی صدمه می زند.

اگرچه کارشناسان هیچ مشکلی را شناسایی نکرده‌اند، گفته می‌شود که این تعصب همچنان ادامه دارد و به گفته اتوبیلد، بحث‌های داغ آنلاین در حال انجام است. جای تعجب نیست، زیرا نمی توان آن را به طور کامل رد کرد. که احتمالاً عمدتاً به خاطر خودروهای الکترونیکی پیشگام تسلا است، وقتی صحبت از خودروهای الکتریکی به میان می‌آید، بسیاری آن را نمونه‌ای درخشان می‌دانند.

در این مقاله آمده است: در اکثریت قریب به اتفاق موارد، خودروهای الکترونیکی بیش از موتورهای احتراقی با آسیب خوردگی مشکلی ندارند. “ما می بینیم بدون هیچ گونه ناهنجاری با زنگ بدن هنگام مقایسه انواع درایو”، مارکوس کنستانتین از Dekra توضیح می دهد (منبع: Autobild).

تنها در این صورت است که یک نقطه ضعف در بسیاری از خودروهای الکترونیکی به وجود می آید: طبق گفته انجمن نظارت فنی (GTÜ). تولیدکنندگان خودروهای الکتریکی به طور فزاینده ای بر ساخت و ساز سبک وزن تمرکز می کنند و برای این کار از آلومینیوم و منیزیم استفاده کنید. مزیت: بدنه سبک وزن می تواند به جبران وزن اضافی باتری کمک کند.

فقط اونها مدل 3 ساخت آمریکا سقوط به گفته مولر اما توسط a آب بندی حفره بد بر. به عنوان مثال، آب می تواند در صندوق عقب جمع شود و به مرور زمان به آنجا آسیب برساند و بدنه مورد حمله قرار گیرد.

در مورد خودروهای برقی، کیفیت خوب اکنون از چین نیز می آید:

زنگ زدگی ترمزها در خودروهای الکترونیکی: دلیلش هم همین است

هیچ مشکلی در شرکت کرایه خودرو Next Move نیز مشاهده نشد، حتی پس از اینکه ناوگان برقی برای مدت معینی در خدمت بوده است. حتی با مدل ها بیش از پنج سال و پس از بیش از 100000 کیلومتر رانندگی رئیس استفان مولر نیز تایید می کند “بدون ناهنجاری های زنگ زدگی”.

یک ماشین الکترونیکی اجاره کنید و یک جایزه زیست محیطی دریافت کنید

خودروهای الکتریکی باید برای متقاعد کردن طرفداران موتور احتراقی تلاش کنند. نگرانی در مورد برد، خطرات ناشی از باتری و سایر تعصبات اغلب مانع می شود. همچنین اغلب گفته می شود که استرومرها بیشتر مستعد زنگ زدگی هستند. کارشناسان در حال حاضر آشکار می کنند که واقعاً چگونه به نظر می رسد.

زنگ زدگی روی خودروهای برقی؟ فقط یک مدل واقعا مشکل دارد

بسیاری از خودروهای الکترونیکی مشکل زنگ زدگی دیگری نیز دارند: ترمزهای دیسکی ممکن است زنگ بزنند، زیرا بسیاری از خودروهای الکتریکی از بازیابی انرژی ترمز برای محافظت از باتری استفاده می کنند. ترمزهای استفاده نشده پس از آن شروع به زنگ زدگی می کنند، اما هستند به طور کلی یک خطر امنیتی نیست. اگر مرتباً آگاهانه ترمز می کنید، معمولاً می توانید در حین رانندگی دوباره سطح را مالش دهید.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع