کارت بانکی گم شده؟ به همین دلیل است که فقط بلاک کردن کارت کافی نیست

حداقل همه لحظه شوک را می دانند: وقتی ناگهان این کیف پول یا کارت EC موجود نیست و شما فقط نمی توانید بفهمید که آنها کجا رفته اند. گاهی اوقات سکه به سرعت کاهش می یابد، حافظه برمی گردد. اما اگر نمی توانید کارت نقدی یا کیف پول خود را پیدا کنید، باید سریع اقدام کنید.

Google Pay: نحوه افزودن کارت

زیرا عملکرد عادی مسدود کردن فقط از تراکنش هایی که باید توسط پین تأیید شوند جلوگیری می کند. اگر کارت EC شما به دست افراد اشتباهی افتاده باشد، هیچ کس نمی تواند پول نقد را از دستگاه برداشت کند. هنوز پرداخت بدهی مستقیم SEPA با امضا هنوز امکان پذیر است. برای جلوگیری از این امر می توانید کارت جیرو خود را از طریق سرویس KUNO نیز مسدود کنید.

اگر کارت بانکی خود را از دست دادید، باید همیشه به این امکان فکر کنید. زیرا بدون مسدود کردن بدهی های مستقیم، از تخلیه مستقیم حساب خود محافظت می کنید. با این حال، یک دزد می تواند هنوز هم نسبتاً بدون مزاحمت در حساب خود خریدهای عمده انجام دهید.



منبع مهم است که کارت فورا مسدود شود. برای این کار می توانید از سرویس مسدودسازی در سراسر آلمان استفاده کنید که می توانید از طریق تلفن با آن تماس بگیرید 116 116. اما گزینه های دیگری که ما وجود دارد در اینجا برای شما خلاصه شده است داشتن. اما هر کسی که حساب خود را از طریق تماس اضطراری مسدود کردن، در بانکداری آنلاین از طریق یک برنامه یا از طریق خدمات مشتریان بانک خود مسدود کرده است نیز هنوز کاملا در سمت امن نیست.

بدون پرداخت مستقیم: سرویس مسدود کننده KUNO امنیت بیشتری به شما می دهد

مخفف KUNO مخفف “مبارزه با جرم و جنایت در تراکنش های پرداخت بدون نقد با استفاده از ساختارهای سازمانی غیر پلیسی” است. سرویس مسدودسازی مشترک شرکت های خرده فروشی و پلیس در نهایت یک پایگاه داده است. آیا اطلاعات گیرو کارت گم شده را در آنجا ذخیره می کنید یا خسارت را مستقیماً به ایستگاه پلیس محلی گزارش دهیدوب‌سایت KUNO می‌گوید، پیامی به شرکت‌های بازرگانی وابسته ارسال می‌شود که «تا این پرداخت‌ها با کارت‌های گزارش‌شده پس از آن رد شود».

برای افزودن کارت جدید به حساب Google Pay خود:

اگر کیف پول خود را گم کردید یا متوجه شدید که کارت بانکی شما مفقود شده است، باید با وجود شوک سریع اقدام کنید: کارت باید غیرفعال شود. اما قفل با قفل یکی نیست. با KUNO مطمئن می شوید که حساب شما در بدترین حالت واقعاً به خوبی محافظت می شود.

جیروکارت رفت: این مرحله را نباید فراموش کنی