کارت اعتباری رایگان با اعتبار اولیه ۴۵ یورو از جمله Google و Apple Pay

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع اگر به دنبال یکی هستید کارت اعتباری رایگان هستند، که با آنها به راحتی می توانید بدون تماس و از طریق Google Pay و Apple Pay شما باید نگاهی دقیق تر به آنچه American Express ارائه می دهد بیندازید. در حال حاضر وجود دارد کارت اعتباری آمکس آبی از جمله تعادل شروع از 45 یورو (به پیشنهاد در امریکن اکسپرس مراجعه کنید).

اپل در مورد Apple Pay توضیح می دهد: نحوه اضافه کردن کارت به آیفون

آیا کارت اعتباری American Express Amex Blue ارزش آن را دارد؟

اگر فقط به دنبال کارت اعتباری هستید که بتوانید برای پرداخت های بدون تماس در اتحادیه اروپا از آن استفاده کنید، ارزشش را دارد. آمکس بلو فقط به خاطر آن 45 یورو اعتبار اولیه. اگر به دنبال یک کارت VISA هستید که بتوانید از آن برای پرداخت رایگان در خارج از کشور و برداشت پول نقد استفاده کنید، کارت اعتباری Barclaycard برای شما مناسب خواهد بود.

هزینه سالانه Amex Blue برای همیشه حذف می شود. علاوه بر این، نیازی به باز کردن یک حساب جاری اضافی ندارید: کافی است حساب کارت اعتباری را به حساب موجود خود متصل کنید. هزینه ها بدون بهره با مدت پرداخت حداکثر تا 30 روز است و کارت اعتباری با Apple Pay سازگار است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید تراکنش‌های خود را همیشه زیر نظر داشته باشید، می‌توانید در مواقع اضطراری بلافاصله کارت را مسدود و رفع انسداد کنید و همزمان چندین کارت را در آن ثبت کنید.

Amex Blue: اینها مزایا و معایب کارت اعتباری رایگان هستند

مقدار اعتبار شروع به آن بستگی دارد دستیابی به فروش معین در شش ماه اول پس از فعال سازی کارت اعتباری. شما اولین اعتبار جزئی 7.50 یورویی را از گردش مالی 100 یورو دریافت خواهید کرد. به ازای هر 100 یورو اضافی که خرج می کنید، 7.50 یورو دیگر دریافت خواهید کرد – تا زمانی که به حداکثر موجودی اولیه 45 یورو برسید. بنابراین باید در مجموع 600 یورو برای کارت اعتباری خود خرج کنید تا اعتبار اولیه 45 یورویی کامل را دریافت کنید.

کارت اعتباری آبی آمکس: پیشنهاد را بررسی کنید
Amex Blue دارای مزایا و معایبی نیز می باشد. در زیر جزئیات کارت اعتباری رایگان را برای شما فهرست می کنیم.

مزایای معایب
  • هزینه سالانه معاف می شود
  • هیچ حساب جاری اضافی مورد نیاز نیست
  • 45 یورو اعتبارات شروع، مانده اولیه
  • پرداخت بدون تماس در منطقه یورو رایگان است
  • گوگل و اپل پی-قادر
  • برنامه مفید برای مدیریت روشن گنجانده شده است
  • 1 کارت اضافی رایگان
  • برداشت پول: خواهد شد 4 درصد از مقدار
    و حداقل 5 یورو ناشی از
  • سقوط هنگام برداشت پول نقد از ارز خارجی
    از نو کارمزد 2 درصد بر
  • برای اینکه بتوانید در برنامه پاداش شرکت کنید، باید سالانه 30 یورو اضافی بپردازید
کارت اعتباری آبی آمکس: پیشنهاد را بررسی کنید
آیا می خواهید پرداخت بدون تماس را با Google Pay یا Apple Pay تنظیم کنید و همچنان به کارت اعتباری مناسب برای آن نیاز دارید؟ پس نباید این پیشنهاد American Express را از دست بدهید: کارت اعتباری آبی Amex رایگان را برای مشتریان جدید با اعتبار اولیه حداکثر تا 45 یورو دریافت می‌کنید. ما تمام جزئیات را برای شما داریم. ر.

Amex Blue: کارت اعتباری دائما رایگان با پاداش 45 یورو