کارت اعتباری رایگان ایمن برای کاربران اپل و اندروید

نکته: یک تابع پرداخت جزئی از پیش تعیین شده است (اقساط ماهانه 3 درصد کل مبلغ یا حداقل 20 یورو). اما اگر این را نمی‌خواهید و می‌خواهید سود را ذخیره کنید، البته می‌توانید پرداخت کامل را نیز انجام دهید. به عبارت دیگر در این صورت مبلغ پرداختی ماهانه یکبار به طور کامل پرداخت می شود و البته هزینه بهره ای نیز وجود ندارد.

اما این چه ربطی به کاربران اندروید و اپل دارد؟ خیلی ساده: GenialCard Hanseatic به طور کامل برای پرداخت های موبایلی طراحی شده است و با Apple Pay و Google Pay سازگار است. کاربران آیفون و اندروید می توانند به راحتی با کارت اعتباری ذخیره شده با آیفون، گوشی هوشمند اندرویدی، اپل واچ و ساعت هوشمند پرداخت کنند. سپس خود کارت اعتباری می تواند در کیف پول گیر کند.

چگونه اعتبار اولیه 30 یورو را دریافت می کنید؟ این تخفیف تا 28 فوریه 2021 اعتبار دارد. پس از دریافت کارت، باید حداقل 3 بار در مدت 4 هفته از کارت اعتباری استفاده کنید. اعتبار 30 یورویی ظرف 6 هفته به حساب کارت اعتباری واریز می شود. تبلیغات فقط برای مشتریان جدید قابل استفاده است. مشتری جدید شخصی است که در 6 ماه قبل از ارسال درخواست آنلاین، حساب کارت اعتباری نزد Hanseatic Bank نداشته باشد.

آیا برای طرفداران اپل و اندروید یک سنت هزینه ندارد و شما هم 35 یورو رایگان دریافت می کنید؟ اگر نمی‌خواهید این پیشنهاد را از دست بدهید، باید تا پایان ژانویه عجله کنید و «جنال کارت» را سریع دریافت کنید.

مهم: پیش نیاز پاداش 35 یورویی این است که در عرض 4 هفته پس از دریافت کارت، گردش مالی حداقل 100 یورویی به دست آمده باشد. برداشت وجه نقد و انتقال پول از کارت اعتباری به حساب مرجع مستثنی است. پس از آن پرداخت ظرف 6 هفته پس از استفاده از کارت انجام می شود. مشتریان جدید کسانی هستند که در 12 ماه گذشته در بانک Hanseatic حساب کارت اعتباری نداشته اند.

آیا نمی خواهید اخبار دیگری در مورد فناوری، بازی ها و فرهنگ پاپ را از دست بدهید؟ تست و راهنمای فعلی ندارید؟ سپس ما را در فیس بوک یا دنبال کنید توییتر.





منبع می توانید کارت های اعتباری رایگان بیشتری را در مقاله زیر بیابید:

به روز رسانی از 02 ژانویه 2023: همچنین امسال بانک Hanseatic با یک پیشنهاد جذاب جذب می شود. کسانی که با Apple و Google Pay سازگار هستند “GenialCard” تا پایان ژانویه (مهلت 2023/01/31)، او اکنون یک افزایش یافته است پاداش 35 یورو – به حساب دستی یا کارت اعتباری واریز شده است (به بانک Hanseatic مراجعه کنید)

GenialCard رایگان دریافت کنید: اعتبار اولیه 35 یورو را تضمین کنید
اگر هنوز مطمئن نیستید که Hanseatic GenialCard شما را متقاعد می‌کند یا خیر، در اینجا مهمترین نکات مثبتی که دوباره خلاصه می‌شوند آورده شده است:

  • در واقع 0 یورو هزینه سالانه، حداقل گردش مالی وجود ندارد
  • پرداخت اقساط بدون بهره در سه ماه اول
  • بدون کارمزد ارز خارجی در سراسر جهان
  • بدون هزینه برداشت در سراسر جهان
  • برداشت مستقیم از طریق حساب موجود امکان پذیر است، نیازی به تغییر نیست
  • همانطور که قبلا ذکر شد، Apple Pay و Google Pay به طور مستقیم پشتیبانی می شوند

Hanseatic Bank Mobile – برنامه برای GenialCard (ویدئوی بی صدا).

دلایل قانع کننده برای Hanseatic GenialCard

البته یک برنامه رایگان نیز برای GenialCard وجود دارد:

مقاله اصلی:

ثابت شده است که کارت های اعتباری به عنوان یک وسیله مدرن پرداخت آنلاین و آفلاین مفید هستند. با این حال، بانک معمولاً کارمزد سالانه را محاسبه می کند و سپس برای بسیاری از خدمات مانند برداشت وجه نقد و موارد دیگر، کارمزدهای سنگینی را دریافت می کند. در مورد GenialCard از بانک Hanseatic چنین نیست. واقعی است رایگان و رایگان. اگر تا 28 فوریه آن را دریافت کنید، یک مورد اضافی نیز دریافت خواهید کرد اعتبار اولیه 30 یورو اعتبار – درخشان به معنای واقعی کلمه.

GenialCard رایگان دریافت کنید: اعتبار اولیه 30 یورو را تضمین کنید

کارت اعتباری رایگان برای کاربران اندروید و اپل با اعتبار 30 یورو